| کد خبر: 142582 |

اعزام بیش از 33 هزار زائرحج تمتع با پروازهای «هما» به عربستان

در بیست و یکمین روزعملیات اعزام زایران حج تمتع سال جاری ، زایران پنج استان به عربستان منتقل می شوند.

تین نیوز

در بیست و یکمین روزعملیات اعزام زایران حج تمتع سال جاری ، زایران پنج استان به عربستان منتقل می شوند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی «هما» در عملیات انتقال زایران حج تمتع سال جاری ایستگاه تهران با 28 هزار زائربیشترین تعداد زایر حج تمتع امسال را به خود اختصاص داده است.تا پایان روز بیست وسوم مرداد ماه امسال از این تعداد ، بیش از 14 هزارو 705 زایر استان تهران با 59 پرواز به مقصد دو فرودگاه جده ومدینه منوره  اعزام شده اند.

در بیست ویکمین روز عملیات تعداد  525 نفر از زایران استان فارس ،تعداد 270 نفر از زایران استان اصفهان و تعداد260 نفراز زائران استان بوشهرو تعداد یک هزار و479 نفر از زایران تهران  به فرودگاه های مدینه منوره و جده منتقل می شوند.

همچنین عملیات اعزام زایران ایستگاه فرودگاه ارومیه از روز بیست ودوم مرداد ماه آغاز و به مدت 2 روز ادامه خواهد داشت .دراین مدت تعداد 798 زایر این استان با 3 پرواز "هما" به عربستان عزیمت می کنند. شماره پرواز 1512این فرودگاه به مقصد مدینه منوره در روز بیست وسوم مردادماه که قرار بود طبق برنامه ریزی در ساعت 18:30 انجام شود به دلیل گرمای هوا با تاخیر به ساعت 21:30 موکول گردید واین امراز قبل به مدیران کاروان های این پرواز اطلاع رسانی شده است.

از ابتدای عملیات انتقال زایران حج تمتع تا پایان روز بیست وسوم مرداد ماه سال جاری با تعداد 132 پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" از 10 ایستگاه پروازی اردبیل، بندرعباس، همدان، رشت، بوشهر، کرمان، شیراز، ارومیه و تهران تعداد 33هزار و 855 زائر به عربستان انتقال یافتند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.