| کد خبر: 257872 |

◄ مدیرعامل سایپا دیزل به عنوان کارفرمای برتر سلامت محور برگزیده شد

دکتر محمد حسن محمد زاده در ادامه موفقیت های خود به عنوان مدیرعامل سایپا دیزل ، عنوان کارفرمای برتر را در سیزدهمین جشنواره ملی کارآفرینان سلامت محور، از آن خود کرد.

تین نیوز

دکتر محمد حسن محمد زاده در ادامه موفقیت های خود به عنوان مدیرعامل سایپا دیزل ، عنوان کارفرمای برتر را در سیزدهمین جشنواره ملی کارآفرینان سلامت محور، از آن خود کرد.

به گزارش تین نیوز، شرکت سایپا دیزل به عنوان یکی از بزرگترین کامیون سازان کشور در سال های اخیر مدیرعاملی داشته که در این شرکت تحول آفرین بوده است. دکتر محمد حسن محمد زاده در حوزه تولید دست به تغییرات مهمی زده و این شرکت به تدریج در حال بازیابی و رسیدن به روزهای اوج خود است. 

تحولات ایجاد شده توسط مدیرعامل سایپا دیزل منحصر به حوزه تولید نیست و او در مورد مسائل رفاهی و سلامت کارکنان نیز اقدامات در خور تحسینی داشته است.  از این رو، وی امسال عنوان کارفرمای برگزیده در این حوزه را از آن خود کرده است.

بر اساس این گزارش سیزدهمین جشنواره ملّی تجلیل از کارآفرینان سلامت ‌محور، خانه ‌های بهداشت کارگری برتر و اعضای شورای هماهنگی خدمات بهداشتی به بیمه ‌شدگان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، دکتر محمد حسن محمد زاده مدیرعامل سایپا دیزل و جمعی از مسئولان کشوری در شرکت سایپا دیزل برگزار شد.

اقدامات انجام شده توسط دکتر محمد زاده شامل؛ بازسازی درمانگاه و کلینیک تخصصی مجهز به اتاق ICU، حضور پزشکان متخصص در سازمان، تجهیز درمانگاه با تجهیزات روز اورژانس، برنامه ‌ریزی دقیق و نظارت بر الگوی تغذیه کارکنان، توسعه آزمایشات دوره‌ ای، اضافه نمودن آنالیز بدن، آزمایش ریسک فاکتورها، ساخت باشگا‌ه‌ های مجهز ورزشی، توسعه فعالیت‌ های ورزشی کارکنان و ... است.

در حاشیه این مراسم، وزیر کار ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت سایپا دیزل، از نزدیک در جریان آخرین وضعیت تولید و اشتغال در این مجموعه خودروسازی قرار گرفت.

شایان ذکر است اخیرا مدیرعامل سایپا دیزل به پاس برنامه ها و اقدامات به عمل آورده در حوزه کار، تولید و حمایت از نیروی انسانی و کارگران در سی و چهارمین جشنواره امتنان استان تهران، به عنوان مدیر برگزیده انتخاب شده و مورد تقدیر قرار گرفته بود.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.