| کد خبر: 182246 |

◄ آغاز به کار اصلاح تقاطع ایست بازرسی شهید زارعی بهار

به مناسبت چهلمین سالگرد ایام‌اله دهه مبارک فجر مراسم کلنگ‌زنی اصلاح تقاطع ایست بازرسی شهید زارعی شهرستان بهار برگزار شد.

تین نیوز

به مناسبت چهلمین سالگرد ایام‌اله دهه مبارک فجر مراسم کلنگ‌زنی اصلاح تقاطع ایست بازرسی شهید زارعی شهرستان بهار برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بهار با اشاره به این‌که احداث چنین تقاطع‌هایی نقش مهمی در ارتقای امنیت و ایمنی تردد در جاده‌ها و راه‌ها دارد، اظهار کرد: این طرح در کیلومتر شش محور همدان کرمانشاه تقاطع ایست بازرسی شهید زارعی اجرایی می‌شود.

محمدی افزود: این پروژه به‌منظور ایمن‌سازی نقاط پرتصادف در ورودی شهر صالح‌آباد با اجرای خاک‌برداری، خاک‌ریزی، راه‌سازی، احداث پل زیرگذر و نصب تابلو و علائم ایمنی، احداث سرعت‌کاه، گاردریل و خط‌کشی به عرض شش متر انجام می‌شود.

وی ادامه داد: برای این طرح اعتباری افزون بر سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی‌شده است.

رئیس راهداری بهار، ایمن‌سازی نقاط پرحادثه محور‌های حوزه استحفاظی شهرستان بهار را از اولویت‌های این اداره برشمرد و ابراز کرد: ایمن‌سازی تقاطع‌ها با توجه به حادثه‌خیز بودن و با توجه به حجم ترافیک عبوری از این محور با علائم اخطاری و هشداری در کاهش سوانح جاده‌ای بسیار تأثیرگذار است.

محمدی در ادامه از کاربران جاده‌ای در خصوص توجه هر چه بیش‌تر به علائم منصوبِ بر تلاش این اداره در جهت افزایش ایمنی عبور و مرور در سطح حوزه استحفاظی شهرستان بهار تاکید و ابراز امیدواری کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده در صورت تامین اعتبارات موردنیاز بیش‌تر نقاط مستعد حادثه در این شهرستان در حوزه وظایف این اداره ایمن‌سازی خواهند شد.

در آیین افتتاح این طرح معاون امور عمرانی استانداری همدان و جمعی از مسئولان استان نیز حضور داشتند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.