| کد خبر: 269557 |

بزرگراه اردبیل به مشکین شهر برای تردد در نوروز بازگشایی شود

با توجه به اجرای برخی محورهای مواصلاتی بزرگراهی استان از جمله اردبیل به مشکین شهر، بازگشایی این مسیرها برای تردد در عید نوروز در دستور کار باشد.

تین نیوز

استاندار اردبیل بر اهتمام دستگاه های اجرایی برای کاهش تصادفات تأکید کرد و گفت: با توجه به اجرای برخی محورهای مواصلاتی بزرگراهی استان از جمله اردبیل به مشکین شهر، بازگشایی این مسیرها برای تردد در عید نوروز در دستور کار باشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سیدحامد عاملی در شورای راهبری کاهش تصادفات استان با اشاره به اهمیت بزرگراه ها در کاهش تصادفات، افزود: با توجه به اینکه بهره برداری از بزرگ راه های احداث شده می تواند در تسهیل عبور و مرور در موج سفرها دارای اهمیت باشد، لازم است اداره کل راه وشهرسازی با هماهنگی پلیس راه و تأمین نیازمندی های اولیه، نسبت به صدور مجوز عبور اقدام کند و ادامه تکمیل نهایی نیز متعاقبٱ انجام شود.

استاندار اردبیل با اشاره به قرار گرفتن در ایام پایانی سال، گفت: آمادگی شرکت های بیمه ای و معرفی لیست های کشیک به نیروی انتظامی، گشت های نامحسوس و محسوس پلیس، اعلام هشدارهای اطلاع رسانی از صداوسیما، استقرار هلال احمر در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها و انجام گشت های مشترک برای جلوگیری از سرقت، باید مد نظر حوزه های مربوط باشد.

وی بیان کرد: ارائه برگه های ارشادی پلیس به مسافران و رانندگان دارای رفتارهای پرخطر برای رعایت قوانین رانندگی ضروری بوده که با توجه به گردشگری بودن استان اردبیل، باید این اقدام با رویکرد مهمان نوازی انجام شود و موجب ارتقای جایگاه فرهنگی و گردشگری استان شود.

استاندار اردبیل با تأکید بر برخورد قاطعانه با رانندگان دارای رفتارهای پرخطر، افزود: برخی رانندگی های خطرآفرین ممکن است موجب بروز خسارت مصیبت بار برای مسافران و سایر رانندگان شود که برخورد قاطع با آن ها ضروری است.

عاملی ادامه داد: اصلاح نقاط کور آنتن دهی از سوی مخابرات و آمادگی دستگاه های خدماتی از جمله آتش نشانی ها، اورژانس و دستگاه های خدمات رسان فنی و خودرویی، از جمله ضرورت های آمادگی برای پیشگیری از حوادث احتمالی رانندگی است.

وی گفت: لازم است فرمانداران استان اردبیل نسبت به تدوین برنامه های لازم برای کاهش تصادفات در عید نوروز اقدام کنند تا پس از پایان تعطیلات، شاهد کاهش چشم گیر حوادث و تلفات رانندگی باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.