| کد خبر: 268628 |

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، سازمانی دانش پایه و پیشرو در نوآوری است

دبیر ستاد حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از حمایت ویژه این ستاد از فعالیت های فناورانه سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای خبر داد.

تین نیوز

دبیر ستاد حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از حمایت ویژه این ستاد از فعالیت های فناورانه سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از  روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در پی بازدید رئیس جمهور از محصولات فناورانه در خانه نوآوری و فناوری ایران (iHiT)، یکی از محصولات دانش پایه که با حمایت این سازمان و ستاد حمل و نقل پیشرفته، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری توسط شرکت دانش بنیان ساخته شده، به نمایش گذاشته شد. بر مبنای این گزارش دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان حمل و نقل پیشرفته و فضایی از مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بازدید کرد.

در این بازدید که زمینه های مشترک فعالیت و فرصت های جدید پیش رو، مورد بحث و تبادل نظر طرفین قرار گرفت، شکری دبیر ستاد حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ضمن اعلام آمادگی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ستاد حمل و نقل پیشرفته از طرح های کلان، توسعه و تسریع در دستیابی به اهداف مشترک مشخص شده در حوزه های ایمنی، هوشمند سازی و فناوری را از اولویت های اصلی برشمرد.
رئیس مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای بررسی راهکارهای توسعه و تقویت زیست بوم نوآوری، فناوری و بسترسازی استفاده از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان و استارات آپ ها در حوزه راهداری، حمل و نقل و هوشمند سازی را از اهداف این نشست برشمرد.

حمزه ذاکری در این دیدار با اشاره به ارتقای جایگاه مشارکتی نخبگان در شناسایی مسائل و تاثیر مثبت رویکردهای فناورانه در حل آنها در طی سال های اخیر، از نقش فرصت ساز و موثر معاونت علمی و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در همکاری مشترک در خصوص برگزاری رویدادهای فنی و تخصصی و انعقاد قراردادهای مطالعاتی،پژوهشی و اجرایی قدردانی کرد.

وی ۱۰ محور فناورانه و تولید بار اول را تشریح و ابراز امیدواری کرد با ادامه حمایت های معاونت علمی و استفاده از دانش فنی داخلی گام موثری در ارتقا جایگاه خودکفایی علمی کشور برداشته شود.

رئیس مرکز توسعه آموزش ،مطالعات و نوآوری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای همچنین از تعریف سه پروژه جدید ایران ساخت با مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در لبه فناوری به منظور توسعه فعالیت های تخصصی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر داد.
ذاکری با اشاره به تلاش همه جانبه سازمان به منظور حفظ روند پیشرو بودن سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در حوزه فناوری های نوین، راهبرد این سازمان را تبدیل شدن به سازمانی دانش بنیان در افق ۱۴۰۴ عنوان کرد.

شایان ذکر است با حضور شکری و هیات همراه، از آخرین دستاوردهای مرکز شبیه ساز رانندگی حرفه ای که محصول حمایت مشترک معاونت علمی و سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای است، بازدید بعمل آمد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.