| کد خبر: 268365 |

رشد ۴۵ درصدی ترانزیت جاده‌ ای

رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از رشد ۴۵ درصدی ترانزیت جاده ای، رشد بیش از ۱۱ درصدی حمل بار و ۱۴ درصدی جابه جایی مسافر از ابتدای سال جاری خبر داد.

تین نیوز

رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از رشد ۴۵ درصدی ترانزیت جاده ای، رشد بیش از ۱۱ درصدی حمل بار و ۱۴ درصدی جابه جایی مسافر از ابتدای سال جاری خبر داد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر،  داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، گفت: به رغم تمام محدودیت های اعتباری، امکانات و تجهیزات با عملکرد جهادی ۱۱ میلیون تن آسفالت در جهت بهبود کیفیت راه های کشور از ابتدای سال استفاده شده که نسبت به سنوات گذشته بیش از ۵۰ درصد رشد داشته است.

وی رشد ۴۵ درصدی ترانزیت جاده ای، رشد بیش از ۱۱ درصدی بار و ۱۴ درصدی مسافر از ابتدای سال جاری را از دستاوردهای حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای برشمرد و افزود: بی شک این ارقام اتفاقی نیست و حاصل زحمات یکایک همکارانی است که تمام وظیفه آنها این است که در هر شرایطی خدمت رسانی بی وقفه و صادقانه داشته باشند و حمل و نقل ایمن و روان را برای مردم رقم بزنند.

امانی از ارائه آموزش های روز دنیا، بهره گیری از خدمات شرکت های دانش بنیان و سامانه های نوین، ارائه خدمات مستمر در تعطیلات نوروز، سفرهای تابستانی، جابه جایی حجم عظیم زائران اربعین حسینی و فعالیت های عمرانی را از دیگر اقدامات این سازمان عنوان و ابراز امیدواری کرد مجموعه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای همواره توفیق ارائه خدمات مطلوب تر، صادقانه و بی منت به مردم را داشته باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمد 1 0

    به حوزه حمل و نقل خصوصا ترانزیت برسید مرزها و حمل و نقل بین المللی خیلی داغون شده است