| کد خبر: 158853 |

◄ آخوندی به هند سفر می‌کند/مذاکره درباره خرید تجهیزات ریلی از هند

قرار است عباس آخوندی؛وزیر راه وشهرسازی در یک نشست خبری مشترک با نیتین گادکاری وزیر حمل‌و‌نقل، بزرگراه‌ها و کشتیرانی هند درباره همکاری مشترک در حوزه حمل‌و‌نقل دریایی و ریلی با رسانه‌های هند گفت‌و‌گو کند.

تین نیوز

به گفته حمید مصدقی کارشناس اقتصادی سفارت ایران در دهلی‌نو قرار است عباس آخوندی؛وزیر راه وشهرسازی در یک نشست خبری مشترک با نیتین گادکاری وزیر حمل‌و‌نقل، بزرگراه‌ها و کشتیرانی هند درباره همکاری مشترک در حوزه حمل‌و‌نقل دریایی و ریلی با رسانه‌های هند گفت‌و‌گو کند.

به گزارش تین‌نیوز محمد مصدقی با تاکید بر اینکه وزیر راه و شهرسازی در طول دیدار از هند دیدارهای دو جانبه‌ای با مقامات بلند پایه این کشور برگزار خواهد کرد گفت: هدف از سفر آخوندی به هند، ارتقای فعالیت های بازاریابی برای فاز اول بندر شهید بهشتی است که با همکاری هند انجام شده و اخیرا با حضور حسن روحانی رییس جمهوری ایران و مقاماتی از کشورهای منطقه افتتاح شد.

وی گفت: وزیر را در این سفر علاوه بر معاونان و قائم مقام وی، هیئتی نه نفره از فعالان بخش خصوصی همراهی خواهند کرد.

براساس گزارش ایرنا، مصدقی در ادامه با اشاره به اینکه موضوع محوری این سفر گفت و گو درباره شیوه‌های گسترش فعالیت‌های بازاریابی برای بندر تازه تاسیس شهید بهشتی چابهار است گفت: همکارهای ریلی بین دو کشور، از جمله نیاز ایران به خرید تجهیزات ریلی از هند نیز در سفر وزیر راه و شهرسازی مورد مذاکره قرار خواهد گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.