| کد خبر: 143018 |

◄ حمایت انجمن صنایع ریلی ایران از آخوندی

خوشبختانه نگاه و حمایت دولت از بخش ریلی باعث شده تا چراغ امید در دل فعالان این صنعت روشن شود و شاهد همراهی و همدلی دولت با بخش خصوصی هستیم و نقش این حوزه در تدوین برنامه ها و سیاست گذاری‌ها و اقدامات کارشناسی پررنگ تر شده است.

تین نیوز

انجمن صنایع ریلی ایران در بیانیه ای با حمایت از عباس آخوندی، گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی از نمایندگان مجلس خواسته اند با اعتماد به آخوندی به توسعه این بخش کمک کنند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

توسعه ریلی قطعاً یکی از اولویت های دولت محسوب می شود و برای آن اهمیت بالایی قائل است و به نسبت گذشته تلاش های گسترده ای در جهت بررسی و رسیدگی به مشکلات صنعت ریلی صورت گرفته است.

خوشبختانه نگاه و حمایت دولت از بخش ریلی باعث شده تا چراغ امید در دل فعالان این صنعت روشن شود و شاهد همراهی و همدلی دولت با بخش خصوصی هستیم و نقش این حوزه در تدوین برنامه ها و سیاست گذاری ها و اقدامات کارشناسی پررنگ تر شده است. مصداق بارز آن حضور گسترده و پرشور صنایع و شرکت های حمل ونقل ریلی و سازندگان تجهیزات و قطعات در نمایشگاه بین المللی ریلی سال جاری بوده که رشد و ارتقای کیفی آن نسبت به مهروموم های گذشته بی نظیر بوده است.

"رستاخیز و انقلاب ریلی" که محور توسعه کشور قلمداد می شود از شعار و بیانات وزیر محترم راه و مسکن و شهرسازی است. ما اعتقاد راسخ داریم جناب آقای دکتر آخوندی با تمام توان و قدرت در تحقق آن از هیچ کوششی دریغ نخواهد ورزید. دولت یازدهم و شخص وزیر محترم راه و شهرسازی تلاش های ویژه ای جهت سرمایه گذاری و حمایت های مالی در زمینه توسعه ریلی انجام داده اند که جای تقدیر و تشکر دارد که در این راستا تهیه بسته حمایتی از صنایع ریلی داخلی که با پیگیری و دستور ایشان توسط کارگروهی متشکل از مسئولان دولتی و با نظر و مشورت صاحبان صنعت و متخصصان این حوزه در حال انجام است می تواند تحول بزرگی در توسعه و گسترش صنعت حمل ونقل ریلی را فراهم کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.