| کد خبر: 262609 |

آمادگی پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فرودگاه اهواز

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی از آمادگی برای پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان برای احداث باند دوم و توسعه فرودگاه اهواز خبر داد.

تین نیوز

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی از آمادگی برای پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان برای احداث باند دوم و توسعه فرودگاه اهواز خبر داد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مجتبی یوسفی اظهار کرد: در حال حاضر آمادگی وجود دارد تا ۳۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فرودگاه اهواز و احداث باند دوم این فرودگاه اختصاص یابد.

وی افزود: فرودگاه اهواز چهارمین فرودگاه کشور است و باید مشکل زمین این فرودگاه حل شود تا بتوان نسبت به توسعه آن اقدام کرد.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از دو سال است که پیگیر حل این مساله هستیم و این اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی نیز وجود دارد و باید از آن بهره مند شد.

یوسفی عنوان کرد: این آمادگی وجود دارد که اگر مسئولان استان کمک کنند، این مساله را در سطح ملی نیز پیگیری کنیم تا شاهد توسعه فرودگاه اهواز و احداث باند دوم فرودگاه باشیم.

وی ادامه داد: اگر این احداث انجام شود، محدودیتی که برای نشستن و برخاستن پروازها در فرودگاه اهواز وجود دارد برطرف خواهد شد و این مساله می تواند به افزایش پروازهای فرودگاه کمک زیادی کند.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: موضوع احداث باند دوم فرودگاه اهواز و توسعه این فرودگاه باید از سوی مسئولان استانی در سطح استان و همچنین کشور پیگیری شود تا با جذب اعتباری که در نظر گرفته شده بتوان شاهد تحقق این طرح بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.