| کد خبر: 270947 |

قیمت خودرو ۲۶ فروردین ۱۴۰۳/ سورن پلاس ۲۳ میلیون تومان گران شد

قیمت خودرو امروز، یکشنبه 26 فروردین 1403 به نسبت صعودی گزارش می‌ شود. اکثر خودروهای داخلی، رشد قیمت دارند ولی در بازار مونتاژی‌ ها به نسبت تغییر چندانی دیده نمی‌ شود.

تین نیوز

قیمت خودرو امروز، یکشنبه 26 فروردین 1403 به نسبت صعودی گزارش می شود. اکثر خودروهای داخلی، رشد قیمت دارند ولی در بازار مونتاژی ها به نسبت تغییر چندانی دیده نمی شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز، یکشنبه 26 فروردین 1403 نسبت به روز گذشته صعودی گزارش می شود. محصولات داخلی بازار غالباً با رشد قیمت همراه بودند، اما خودروهای مونتاژی به نسبت نوسان پایین تری را تجربه می کنند.

در حال حاضر روند امروز نرخ ارز مشخص نشده، اگر چه با توجه به رشد دوباره دلار از روز گذشته انتظار می رفت که قیمت خودرو از صبح امروز صعودی شود.

بر اساس قیمت های اعلامی وب سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز رشد ناچیزی دارد.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی از آغاز روند معاملات امروز، صعودی است.

کوییک دنده ای S از هاچ بک های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می شود که از ابتدای روز جاری 8 میلیون تومان گران تر شده و به 458 میلیون تومان رسیده است.

شاهین G از سدان های لوکس و رده بالای سایپا به شمار می رود که امروز تغییری نداشت، اما نسبت به روز گذشته 14 میلیون تومان گران تر شده است و با 795 میلیون تومان معامله می شود.

پژو پارس LX TU5 که قیمت آن با انتشار اخبار هیجانی توقف تولید گران شده بود، رشد 3 میلیون تومانی را تجربه کرد و با 885 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

قیمت خودرو

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نسبت به روز گذشته افت ناچیزی دارند.

جک J4 آپشنال یکی از معدود محصولات مونتاژی است که تغییر قیمت ندارد و با نرخ 905 میلیون تومان به فروش می رسد.

زوتی DL5 کراس اوور وارداتی سایپا به شمار می رود که 30 میلیون تومان ارزان تر از روز گذشته و با یک میلیارد و 310 میلیون تومان خرید و فروش می شوند.

ام وی ام X55 Pro اکسلنت کراس اوور مونتاژی مدیران خودرو نیز 30 میلیون تومان افت قیمت دارند و با یک میلیارد و 420 میلیون تومانمعامله می شوند.

قیمت خودرو خارجی

پیش بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

با توجه به پاسخ شب گذشته ایران به حمله اسرائیل و رشد عجیب نرخ تتر، احتمالاً نرخ ارز نیز از ساعات دیگر رشد خود را آغاز کند. بنابراین در صورت ادامه این وضعیت، احتمالاً قیمت خودرو نیز با شیب بیشتری افزایشی شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.