| کد خبر: 257868 |

مشکلات سوخت گیری آزاد؛ از کارت جایگاه تا کارت های شخصی

رییس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت خوزستان خواستار افزایش سهمیه آزاد کارت های سوخت شخصی شد و گفت: اعمال محدودیت در کارت های سوخت آزاد جایگاه ها مشکلاتی را به وجود آورده است.

تین نیوز

رییس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت خوزستان خواستار افزایش سهمیه آزاد کارت های سوخت شخصی شد و گفت: اعمال محدودیت در کارت های سوخت آزاد جایگاه ها مشکلاتی را به وجود آورده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، ابراهیم الباجی اظهار کرد: محدودیت هایی که در کارت های سوخت آزاد جایگاه های سوخت از چند وقت گذشته اعمال شده مشکلاتی را در بحث ترافیکی در جایگاه ها به وجود آورده و مدت زمان سوخت گیری را بیشتر کرده است.

وی افزود: در حال حاضر هر جایگاه یا هر سکوی سوخت فقط یک کارت سوخت آزاد دارد که با توجه به درخواست های زیادی که وجود دارد، سهمیه کارت به اتمام می رسد و محدودیتی که به وجود می آید برای مردم و جایگاه مشکل ساز می شود.

رییس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت خوزستان گفت: سهمیه ۶۰ لیتری ۱۵۰۰ تومانی و سهمیه آزاد ۱۵۰ لیتری برای خودروها سهمیه محدودی است که برای بسیاری در طول یکماه کم است و از این رو در جایگاه ها به دنبال مصرف سوخت آزاد هستند و اعمال محدودیت در کارت سوخت آزاد جایگاه ها مشکلاتی در این خصوص به وجود آورده است.

الباجی عنوان کرد: ترافیک و صف های طولانی در جایگاه ها و همچنین گاهی برخوردهای میان مردم و مشکلات دیگری که در این زمینه برای مردم به وجود آمده از جمله مواردی است که باید در خصوص این اعمال محدودیت کارت های سوخت مورد توجه قرار بگیرد و در صورت امکان این موضوع اصلاح شود.

وی ادامه داد: یکی از راهکارهایی که در این زمینه می تواند ارائه شود این است که سهمیه آزاد کارت های سوخت شخصی افزایش یابد و بیشتر از ۱۵۰ لیتر شود تا حداقل اندکی از این مشکلات مربوط به سوخت گیری آزاد در جایگاه ها حل شود.

رییس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت خوزستان گفت: همچنین یکی دیگر از راهکارها می تواند این باشد که تعداد کارت های آزاد سوخت جایگاه ها افزایش یابد تا بهتر بتوان به مردم خدمات رسانی کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.