| کد خبر: 161184 |

◄ استفاده از خودروهای داخلی دلیل رضایت مشتریان نیست

منصور معظمی مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) از خروج بخش قابل‌توجهی از خودروهای داخلی از خط تولید خبر داد و افزود: باوجود امکان ایجاد مشکلاتی برای خودروسازان داخلی، این خودروها طبق سیاست‌های جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت از چرخه تولید حذف خواهند شد و خودروهای جدیدی جایگزین آن‌ها خواهند شد.

تین نیوز

 مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) از خروج بخش قابل‌توجهی از خودروهای داخلی از خط تولید خبر داد و افزود: باوجود امکان ایجاد مشکلاتی برای خودروسازان داخلی، این خودروها طبق سیاست‌های جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت از چرخه تولید حذف خواهند شد و خودروهای جدیدی جایگزین آن‌ها خواهند شد.

منصور معظمی در پنجمین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران گفت: بیشتر مردم از خودروهای داخلی استفاده می‌کنند؛ اما این موضوع به معنای رضایت آن‌ها از محصولات داخلی نیست. خودروسازان روزهای سخت‌تری را در پیش خواهند داشت که حاصل آن رضایت مردم است.

به گفته منصور معظمی صنعت خودرو به‌شدت تحت‌فشار است و دلیل آن این است که خودروسازان در مرکز ثقل خواست‌ها و نظرات مردم هستند.

او اظهار کرد: تاکنون ۱۳ قرارداد با قطعه سازان بین‌المللی منعقدشده و شش قرارداد نیز با خودروسازان خارجی امضاءشده‌ است و امروز نیز چند قرارداد جدید بین قطعه سازان داخلی و خارجی منعقد خواهد شد.

مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) خاطرنشان کرد: خودروسازان باید پاسخگوی ذائقه مصرف‌کنندگان باشند. مردم سلایق متفاوتی دارند و خودروسازان موظف‌اند که این سلایق را تأمین کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.