| کد خبر: 256536 |

◄ مهم ترین مشکل گناباد آب و راه است

یکی از مهمترین راه های اتصالی منطقه به فرودوس، کرمان و یزد، گناباد بوده است که امروزه از یک راه ترانزیتی به یک راه محلی تبدیل شده است.

تین نیوز

رضا نصیری، فرماندار گناباد در حاشیه مراسم افتتاح فرودگاه منطقه ای شهدای گناباد گفت: یکی از مهمترین راه های اتصالی منطقه به فرودوس، کرمان و یزد، گناباد بوده است که امروزه از یک راه ترانزیتی به یک راه محلی تبدیل شده است.

پنجشنبه 4 خرداد ماه فرودگاه منطقه ای شهدای گناباد با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.  آغاز عملیات احداث فرودگاه شهدای گناباد حدود ۳۰ سال می گذرد و به عنوان چهارمین فرودگاه خراسان رضوی افتتاح و به بهره برداری رسید.

فرماندار گناباد، در این مراسم که در محل فرودگاه گناباد برگزار شد، گفت: بعد از افتتاح فرودگاه گناباد شرایط جدیدی خواهد داشت.

رضا نصیری در ادامه از رئیس مجلس شورای اسلامی درخواست نمود، برای مشکلات آب و راه شهرستان مساعدت هایی داشته باشند، متاسفانه یکی از مهمترین راه های منطقه که به سمت فرودوس، کرمان و یزد بوده در گذشته از ما سلب شده به طوری که از یک راه ترانزیتی به یک راه محلی تبدیل شده است.

فرماندار گناباد خاطرنشان کرد: اگر کامیون های باری که از بندر به تربت حیدریه، خواف و دوغارون می روند از جاده فعلی گناباد عبور کنند بالغ بر ۲۰۰ کیلومتر مسیرشان کوتاهتر خواهد شد.

وی بیان کرد: از وزیر راه و شهرسازی درخواست داریم برای تبدیل راه گناباد به دوغارون از یک راه روستایی به راه بین شهری کمک کنید.

نصیری همچنین گفت: اگرچه در کاخک امامزاده برادر امام رضا(ع) را داریم، اما متاسفانه با محرومیت های بسیاری مواجه اند، همچنین در روشناوند مشکل آب دارند.

وی افزود: در حال حاضر مهمترین مشکل شهرستان موضوع آب و راه است.

یادآور می شود: فرودگاه گناباد به عنوان سومین فرودگاه مسافری استان خراسان رضوی تا فرودگاه مشهد ۲۷۰ کیلومتر، تا فرودگاه سبزوار ۳۰۰ کیلومتر و تا فرودگاه بیرجند ۲۱۸ کیلومتر فاصله دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.