| کد خبر: 269230 |

عباس ایروانی عظام‌ خودرو به ۶۵ سال حبس محکوم شد

در پی قطعی و لازم الاجرا شدن حکم عباس ایروانی که قبلا صادر و قطعی شده بود، طی روز های گذشته این فرد بازداشت و به زندان معرفی شد؛ "عباس ایروانی" به ۶۵ سال حبس محکوم شد.

تین نیوز

در پی قطعی و لازم الاجرا شدن حکم عباس ایروانی که قبلا صادر و قطعی شده بود، طی روز های گذشته این فرد بازداشت و به زندان معرفی شد؛ عباس ایروانی به ۶۵ سال حبس محکوم شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، در پی قطعی و لازم الاجرا شدن حکم عباس ایروانی که قبلا صادر و قطعی شده بود، طی روز های گذشته این فرد بازداشت و به زندان معرفی شد.

در پرونده اول، گروه عظام عباس ایروانی به اتهام اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور با توسل به قاچاق سازمان یافته و حرفه ای قطعات خودرو به صورت عمده و کلان به میزان بیش از 664 میلیون دلار و رهبری گروه مجرمانه سازمان یافته قاچاق قطعات خودرو به تحمل 25 سال حبس و ضبط تمام اموالی که متهم از طریق خلاف قانون به دست آورده، محکوم شده است.

در پرونده دوم گروه عظام عباس ایروانی به اتهام مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از مجرای اخلال در نظام پولی و ارزی کشور از طریق تحصیل اموال و وجوه کلان از شبکه بانکی از طرق نامشروع و غیرقانونی مجموعاً به میزان بیش از یک میلیارد و 400 میلیون درهم امارات، 48 میلیون دلار آمریکا، 13 میلیون یورو، 2600 میلیارد ریال با توجه به عدم جبران ضرر و زیان و آثار زیان بار جرایم ارتکابی به تحمل 25 سال حبس و ضبط تمام اموالی که از طریق خلاف قانون به دست آورده و رد مال شبکه بانکی محکوم شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    این اتهامات بخش کوچکی از تخلفات ایروانی است. سراغ مابقی تخلافات را در شرکتهای او در چین و دبی و المان به نامهای دلتا میکس، پیستون تریدینگ و ایرکس بگیرید. افراد اصلی در تخلفات ایروانی گریخته اند. اینایی که محکوم شدن اصلا کاره ای نبودن . اینم لینکهای اطلاعاتشون :

    https://www.certipedia.com/quality_marks/9105062604?locale=en

    https://www.northdata.de/IREX+International+GmbH,+D%C3%BCsseldorf/HRB+62898

    https://ae.kompass.com/c/piston-trading-llc/ae418624/