| کد خبر: 267776 |

شهرداری اصفهان برای همکاری با بخش خصوصی در حوزه حمل ونقل شهری اعلام آمادگی کرد

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: شهرداری اصفهان برای همکاری با بخش خصوصی به منظور سرمایه گذاری در پروژه ها و طرح های توسعه حمل ونقل و ترافیک این کلان شهر آمادگی دارد.

تین نیوز

حسین حق شناس با اشاره به ظرفیت های بخش خصوصی در حوزه های مختلف اظهار کرد: همکاری با فعالان تولیدی، صنعتی و اقتصادی به منظور تقویت و توسعه ناوگان حمل ونقل و زیرساخت های توسعه، حمل ونقل شهری مورد تأکید شهرداری اصفهان است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، حق شناس افزود: طی سال های اخیر در راستای اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، بخش خصوصی کشور رشد قابل توجهی در حوزه های مالی و سرمایه گذاری، تکنولوژی، ارتقای دانش و خلق ثروت در زمینه های مختلف داشته و بدیهی است که دولت و نهاد شهرداری، از همکاری با این بخش به منظور بهبود وضعیت حمل ونقل و شرایط رفت وآمد شهروندان در این حوزه استقبال می کنند.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان تصریح کرد: سرمایه گذاری در تجهیز ناوگان حمل ونقل شهری ، تسهیل رفت وآمد، تکمیل پروژه های نیمه تمام ترافیکی و اجرای طرح های توسعه حمل ونقل از زمینه های سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

وی ادامه داد: در صورت مشارکت بخش خصوصی شاهد سرعت بخشی سرمایه گذاری در حوزه های حمل ونقل خواهیم بود، چراکه اینگونه همکاری مشترک، به بهبود حمل ونقل عمومی، تسهیل تردد در شهر، کاهش آلایندگی ها و تجه

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.