| کد خبر: 262508 |

اتوبوسرانی اصفهان روزهای جمعه با ۵۰ درصد ناوگان فعالیت می کند

مدیر روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: روزهای جمعه سرویس اتوبوسرانی با ۵۰ درصد ناوگان خود در سطح این کلان شهر فعالیت می کند و تنها خطوطی که مسافر ندارد، غیرفعال است.

تین نیوز

سیدمهدی علاءالدینی، با اشاره به اینکه اتوبوسرانی یک شرکت خدماتی است و برای پاسخ دهی به نیاز شهروندان روزهای تعطیل با ۵۰ درصد ناوگان فعالیت دارد، اظهار کرد: روزهای تعطیل نمی توان رانندگان را اجبار به فعالیت کرد، از این رو برای رانندگانی که در روزهای جمعه و تعطیل در سطح شهر فعالیت می کنند، تشویق و برنامه های ویژه در نظر گرفته شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، علاءالدینی با بیان اینکه روزهای جمعه ۵۰ درصد ناوگان فعال است، افزود: پنجشنبه ها از اذان ظهر تا اذان مغرب و روزهای جمعه از هشت صبح تا اذان مغرب به صورت رفت و برگشت سرویس دهی به باغ رضوان انجام می شود.

مدیر روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تصریح کرد: شهروندان می توانند از مبدا میدان جمهوری اسلامی، پایانه باقوشخانه ، خیابان قائمیه و سپاهان شهر و ایستگاه های فلکه احمدآباد و خیابان جی به صورت رفت و برگشت توسط سرویس اتوبوسرانی برای زیارت اهل قبور عازم باغ رضوان شوند.

وی با بیان اینکه اتوبوس ها روزهای جمعه برای سرویس دهی به نمازگزاران فعال است، ادامه داد: صبح روزهای جمعه از مساجد و مراکز مشخص شده اتوبوس هایی به سمت مصلای نماز جمعه حرکت می کنند و در پایان نماز همان اتوبوس ها برای برگشت به مساجد و مراکز در خدمت شهروندان است.

علاءالدینی گفت: خطوط اتوبوسرانی که مسافری ندارد، روزهای جمعه فعال نیست، اما در صورت درخواست شهروندان این خطوط فعال می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.