| کد خبر: 263741 |

تحویل نخستین هواپیماهای تغییر کاربری شده از مسافربری به باری ARJ21

بنا به اطلاعات از شرکت هواپیماهای تجاری چین، دوشنبه 30 اکتبر/8 آبان، دو فروند هواپیمای تغییر کاربری شده از مسافربری به باری ARJ21 که کاملا توسط چین ساخته شده است، جداگانه به خریداران تحویل داده شد و پس از آن نیز وارد بازار حمل و نقل هواپیمایی باری می ‎شود.

تین نیوز

بنا به اطلاعات از شرکت هواپیماهای تجاری چین، دوشنبه 30 اکتبر/8 آبان، دو فروند هواپیمای تغییر کاربری شده از مسافربری به باری ARJ21 که کاملا توسط چین ساخته شده است، جداگانه به خریداران تحویل داده شد و پس از آن نیز وارد بازار حمل و نقل هواپیمایی باری می ‎شود. این نشان دهنده گام محکم چین در توسعه سری هواپیماهای تجاری داخلی است.

هواپیماهای تغییر کاربری شده به باربری  ARJ21دارای حداکثر محموله طراحی شده 10 تن و برد طراحی شده 2778 کیلومتر است که عمدتا برای امور حمل و نقل باری، پست و تحویل سریع مسیرهای داخلی و مسیرهای بین المللی کوتاه برد استفاده می شود.

محفظه اصلی بار آن مجهز به سیستم باری سازگار با طرح های مختلف بارگیری است و یک دریچه کاملا الکتریکی با اندازه بزرگ که به سمت بیرون باز می شود می تواند نیازهای مشتریان برای کانتینرهای مختلف را برآورده کند.

پیش بینی می شود دو فروند هواپیمای ARJ21 تحویل شده در نخستین بهره برداری، در مسیرهای جِنگ جو، شانگهای، گوانگ جو و شِن جِن و همچنین در مسیرهای ممتاز به ژاپن، کره جنوبی و جنوب شرقی آسیا برای ارائه خدمات چندگانه زنجیره عرضه لجستیک هواپیمایی مورد استفاده قرار گیرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.