| کد خبر: 168284 |

◄ دریافت تعهد از رانندگان نفت‌کش توسط شرکت پخش + سند

تانکرداران منطقه اصفهان اخذ این تعهدنامه از سوی شرکت پخش را غیرقانونی و یک‌طرفه و ناقض حقوق قانونی خود که طبق قانون اساسی کشور از آن برخوردارند، دانسته‌اند.

تین نیوز

تانکرداران اصفهان به تازگی در شبکه‌های اجتماعی از تعهدنامه‌ای رونمایی کرده‌اند که شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان آنان را مقید به امضای آن کرده است.

به گزارش تین‌نیوز، در بخشی از متن این تعهدنامه که تصویر آن در فضای مجازی منتشر شده، آمده است: «بدین وسیله با امضای تعهدنامه، قبول و متعهد و مستلزم می‌گردم در صورت ایجاد هرگونه اخلال در سیستم ناوبری حمل‌ونقل به هر شکل و صورت شامل عدم تامین و اعزام نفتکش در برنامه‌های تدارکاتی ابلاغی از سوی شرکت ملی پخش بدون هماهنگی با مسئولان ذیربط که منجر به برهم زدن نظم سوخت‌رسانی، توزیع و عرضه می‌گردد، شرکت ملی پخش مجاز و مختار می‌باشد به تشخیص خود برابر مقررات و ضوابط آن شرکت رفتار و نسبت به اخراج اینجانب از سیستم نفت‌بری اقدام نموده و حق هرگونه ادعا و اعتراض در خصوص موارد فوق‌الذکر در هر مرجعی اعم از اداری، نظامی و قضایی را از خود سلب و ساقط می‌نمایم».

بر اساس این گزارش الزام به امضای این تعهدنامه از سوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان آن‌چنان که د رمتن آن آمده است به دنبال «اعتراض رانندگان نفتکش و عدم اعزام نفتکش جهت حمل فرا<رده‌های نفتی» صورت گرفته است.

تانکرداران منطقه اصفهان اخذ این تعهدنامه از سوی شرکت پخش را غیرقانونی و یک‌طرفه و ناقض حقوق قانونی خود که طبق قانون اساسی کشور از آن برخوردارند، دانسته‌اند.

 

photo_2018-06-18_14-32-38

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    اين يك تعهد عادي است همه ما در برابر شغلي كه انتخاب مي كنيم از اينگونه تعهدات كاري مي دهيم به اعتقاد من عقب نشيني در برابر اين صنف آنانرا سركش تر كرده است كاش دولت اينگونه عقب نشيني را در برابر صنف معلمان داشت

  • ناشناس 1 0


    سلام
    بکار بردن لفظ (سرکش تر ) در شأن و منزلت یک فرهنگی با فرهنگ نیست
    لطفا تا زمانی که کفش دیگران را در پا نکرده اید در مورد راه رفتنشان قضاوت نکنید. این تعهد به ظاهر عادی برای شما اقرار به کاری نکرده است. این تعهد به ظاهر عادی برای شما سلب حقوق انسانی، اسلامی است که در قانون اساسی برای هر شهروند ایرانی در نظر گرفته است. شما هر وقت توانستی ۷۰۰ ملیون تومان سرمایه مالی ات و بالاتر از آن جانت را در کف دست برای خدمت به کشورت بگذاری و بعد ساکت بنشینی تا عده ای با توجیهات به ظاهر قانونی حق و حقوقت را پایمال کند ،آنگاه در خصوص ایثارگران عرصه سوخت رسانی اظهار نظر کن.
    انشالله عدالت به معنی واقعی چنان در کشور گسترانیده شود که معلمان نیز به مطالبات بحق و قانونی خود برسند نه اینکه انتظار عقب نشینی دولت را داشته باشند.

    نوید خیرمند
    دبیر انجمن صنفی تانکرداران اصفهان