| کد خبر: 270300 |

کاهش ۴۰ درصدی تصادفات نوروزی در استان تهران

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از کاهش ۴۰ درصدی تصادفات منجر به جرح و فوت در استان تهران طی تعطیلات ده روزه ابتدایی نوروز امسال در مقایسه با سال گذشته خبر داد.

تین نیوز

حسین جنتی از کاهش ۴۰ درصدی تصادفات منجر به جرح و فوت در استان تهران طی تعطیلات ده روزه ابتدایی نوروز امسال در مقایسه با سال گذشته خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسین جنتی  گفت: کاهشی شدن آمار تصادفات جرحی و فوتی این استان در سال جدید نسبت به سال گذشته نشان از تعامل خوب دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی و همچنین دستگاه‌های خدمت رسان دارد.

وی گفت: بر اساس آخرین آمار دریافتی از میزان ترددها در محورهای مواصلاتی استان تهران از آغاز طرح خدمات رسانی نوروزی ۱۴۰۳ تا پایان روز دهم فروردین ماه ( روز گذشته) ۴۵ میلیون تردد توسط دستگاه‌های تردد شمار استان به ثبت رسیده است.

جنتی گفت: با هم افزایی و تعامل خوب صورت گرفته جهت خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳ جلسات متعددی تحت عنوان رسیدگی به وضعیت تصادفات رانندگی و ارتقاء خدمات سفر انجام شده است.

وی گفت: تعداد تصادفات فوتی درون و برون شهری استان تهران در طرح نوروزی سال ۳۲ نفر بوده است که از این تعداد ۲۳ نفر در راه‌های درون شهری و ۹ تن در راه‌های برون شهری جان باخته داشته‌ایم که نشان از یک کاهش ۴۰ درصدی دارد.

وی گفت: همچنین در حوزه مصدومان ناشی از تصادفات رانندگی برون شهری نیز ۹۳ نفر مصدوم شده اند که در این بخش نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۳۶ درصدی به ثبت رسیده است.

جنتی در پایان گفت: با وجود تمام تمهیدات و تلاش‌ها معتقدیم حتی یک تصادف و حادثه نیز زیاد است و نیازمند تلاش‌های بیشتر مسئولان و همچنین توجه بیشتر هم وطنان هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.