| کد خبر: 259003 |

تجمعی در اعتراض به واگذاری سامانه حمل و نقل معلولان به بخش خصوصی

عضو شورای شهر تهران در میان افراد دارای معلولیت که درخصوص واگذاری سامانه حمل و نقل به بخش خصوصی مقابل این شورا اعتراض کرده بودند، گفت: پیگیری خواهیم کرد تا در این خصوص حقی از افراد دارای معلولیت تضییع نشود.

تین نیوز

عضو شورای شهر تهران در میان افراد دارای معلولیت که درخصوص واگذاری سامانه حمل و نقل به بخش خصوصی مقابل این شورا اعتراض کرده بودند، گفت: پیگیری خواهیم کرد تا در این خصوص حقی از افراد دارای معلولیت تضییع نشود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، ظهر امروز تعدادی از افراد دارای معلولیت در اعتراض به واگذاری سامانه حمل و نقل جانبازان و معلولان به بخش خصوصی در مقابل شورای شهر تهران تجمع کردند.

مهدی عباسی عضو شورای شهر در پایان جلسه شورای شهر در میان تجمع کنندگان حاضر شد و در جریان صحبتها و اعتراضات آنها قرار گرفت.

«بهروز مروتی» مدیر کمپین پیگیری حقوق افراد دارای معلولیت خطاب به عباسی در این باره گفت: قرار است این سامانه به کدام بخش خصوصی واگذار شود؟ ظاهرا قرار است به تاکسیرانی واگذار شود اما شما مستحضر هستید که خانواده دانش آموزان استثنایی بارها به دلایل مشکلاتی که درخصوص حمل و نقل دانش آموزان استثنایی داشتند در اینجا تجمع کردند.

وی با بیان ۸۴ خودرو در سامانه در حال حاضر وجود دارد و قرار است ۴۰ خودرو دیگر به این سامانه اضافه و در اختیار بخش خصوصی قرار بگیرد، ادامه داد: حالا افراد دارای معلولیت که در این سامانه حمل و نقل هستند به این دانش آموزان استثنایی اضافه می شوند و مشکلات بیشتر می شود و ما می خواهیم جلوی این کار را بگیریم.

مدیر کمپین پیگیری حقوق افراد دارای معلولیت با اشاره به نامه هایی که در این خصوص به شورا ارسال شده گفت: اولین مشکل ما با خصوصی سازی گران شدن خدمات است.

مروتی تصریح کرد: ما همین الان هم با سامانه حمل و نقل مشکل داریم و اگر به بخش خصوصی واگذار شود مشکلات بیشتر می شود.

در ادامه مهدی عباسی عضو شورای شهر که در بین افراد دارای معلولیت حاضر شده بود، با تاکید بر اینکه درخصوص مناسب سازی پیگیر هستیم گفت: اصل درخواست شما این است که در صورت واگذاری این سامانه به بخش خصوصی هم خدمات کاهش پیدا می کند و هم هزینه آن گران می شود.

وی ادامه داد: من به عنوان نماینده شما، انشالله بپذیرید که من نماینده شما باشم. ما به همراه آقای تشکری هاشمی این موضوع را دنبال می کنیم و تا به یک نتیجه درست نرسیم، نمی گذاریم کسی آن را اجرا کند.

وی ادامه داد: ما این موضوع را به طور مفصل بررسی خواهیم کرد و اجازه نمی دهیم در دو اصل کیفیت خدمات و عدم افزایش هزینه ها خدشه ای وارد شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.