| کد خبر: 49305 |

سرپرست اتحادیه تاکسیرانی در گفتگو با تین نیوز اعلام کرد:

◄ آرامش نسبی در اتحادیه تاکسیرانی با همکاری نهاد ریاست جمهوری

تین نیوز | سرپرست جدید اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور در خصوص آرامش نسبی امور در این مرکز پس از حضور وی در اتحادیه، گفت: قطعا با پرداختن به این موضوع، تمجید از فعالیت ها به برخی اذهان متبادر می شود اما واقعیت این است که آرامش موجود، مرهون تلاش های بی وقفه تمامی دست اندر کاران حوزه حمل و نقل شهری در یک برهه زمانی است. 

امیر جعفر پور در گفتگو با تین نیوز افزود: برجسته ترین مورد در حاکم شدن این آرامش، ایجاد همسویی با سازمان شهرداری ها و ستاد مدیریت سوخت به عنوان دو رکن حمل و نقل شهری است. این دو سازمان محل اصلی مشکلات "مبتلا به" اتحادیه های تاکسرانی های شهری کشور هستند و ارتباط نزدیک با دو مرکز یادشده باعث شد تا حد زیادی از مسائل که در گذشته وجود داشت، به راحتی قابل حل باشد.

وی با اشاره به همکاری مطلوب نهاد ریاست جمهوری در ایجاد ارتباط با سازمان های مختلف، تصریح کرد: در راستای این گونه همکاری ها بسیاری از مسیرها که عبور از آنها صعب به نظر می رسید با سهولت ممکن شد. در این مسیر سعی شد از نظر متخصصان بخش حمل و نقل به نحو شایسته ای بهره گرفته شود. نظرات این افراد در پیشبرد امور راهگشا بوده زیرا با نگاه دقیق علمی و کارشناسانه به امور، فرایند پیشرفت سریعتر خواهد بود.

سرپرست اتحادیه تاکسی رانی های شهری کشور در ادامه اظهار داشت: طرح پایلوت بیمه رانندگان، هوشمند سازی و سوخت خودروهای بار و تاکسی از جمله مباحثی هستند که با نظرات کارشناسی متخصصان حوزه حمل و نقل استارت آن در اتحادیه تاکسیرانی های شهری زده شده که در آینده خروجی های مثبت آن را شاهد خواهیم بود.

جعفر پور از برقراری ارتباط بهتر با خودرو سازان سخن به میان آورد و افزود: مجموع اقدامات انجام شده و برقراری ارتباط با سازمان های دخیل در امور حمل و نقل شهری موجبات فراهم شدن آرامش نسبی در اتحادیه را موجب شد تا در سایه آن بتوان تصمیمات مبتنی بر آینده نگری را اتخاذ کرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمد کاظم 0 0

    دوست گرامی لطفا این متخصصان حمل و نقل را که از نظرات انها استفاده می کنید به ما هم که اهل این صنف بوده و بدبختانه هیچ کس به نظر ما اهمیتی نمی دهد معرفی کنید تا لااقل بدانیم این خودروی سمند EF۷ را چه کسانی وبا کدام توجیه فنی و اقتصادی در دامن نوسازی ناوگان تاکسی رانی گذاشته اند و چرا با ورود دیگر خودروها که لااقل مشکلات وهزینه کمتری نسبت به این خودرو را دارند به ناوگان تاکسی رانی مخالفت می کنند؟!

  • سید 0 0

    باسلام. آقای دکترجعفرپورکدام آرامش؟ منظورشما تاکسی داران است یامدیران تاکسی رانی؟ ایا بازیچه قرارگرفتن هزاران مالک تاکسی فرسوده آرامش بخش است؟ آیادرخطرقرارگرفتن امرارمعاش خانواده تاکسی داران آرامش است؟ آری ازاین جهت که تاکسی داران امیدشان به رفع مشکلاتشان ازسوی مسئولین تاکسیرانی هاسلب شده و وهرچه اعتراض کردندکسی جوابگونشدواکنون آنهارارها کرده ودست به دامان خداوند شده اند شایدچندصباحی درآرامش باشیدولی بدانیدکه ماهم انسانیم وآفریننده قادرمتعال داریم. نصرمن الله…