| کد خبر: 268666 |

حل مشکل ترافیکی ناشی از ازدحام تردد کامیون های ترانزیتی در ورودی بندر بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: مشکل ترافیکی ناشی از ازدحام تردد کامیون های ترانزیت موادنفتی در ورودی بندر بوشهر برطرف شد.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: مشکل ترافیکی ناشی از ازدحام تردد کامیون های ترانزیت موادنفتی در ورودی بندر بوشهر برطرف شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال ترافیک ایجاد شده در ورودی بندر بوشهر ناشی از توقف تانکرها؛ در نشستی اضطراری با دستگاه های مربوطه از جمله مدیر کل اقتصادی استانداری، مسوول پیگیری های ویژه استاندار، ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برای گره گشایی از مشکل کندی تردد تصمیم گیری شد.

وی بیان کرد: تا پیش از این کامیون ها برای تخلیه بار تراتزیتی در مجتمع بندری نگین ابتدا باید برای اقدامات کنترلی به محدوده پلیس راه قدیم پلیس راه بوشهر - برازجان می رفتند که با پیگیری های انجام شده و نگاه سازنده و مثبت دستگاه های متولی از امروز انجام اقدامات کنترلی کامیون های ترانزیتی در ورودی مجتمع بندری نگین انجام خواهد شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: عامل اصلی در ترافیک ایجاد شده فعال شدن مجتمع بندری نگین در ترانزیت مشتقات نفتی است که با هدف رونق بندر بوشهر از ماه گذشته عملیاتی شده است.

شکیبی نسب اظهار کرد: بندر بوشهر با جذب سرمایه گذارانی توانمند در مسیر رونق روزافزون قرار گرفته است که این روند در مسیر ورودی به بندر بوشهر (خیابان طالقانی) ازدیاد تردد کامیون ها را به دنبال داشته است.

وی افزود: با توجه به پروژه در حال احداث جاده دوم دسترسی به مجتمع بندری نگین، با افتتاح این پروژه تا پایان خردادماه سال آینده بخش عمده تردد کامیونی از بندر بوشهر به مجتمع نگین منتقل و ترافیک ورودی به بندر بوشهر به طور کامل روان خواهد شد.

شکیبی نسب اظهار کرد: با همه این شرایط و مشکلات مقطعی ایجاد شده در تردد هم استانی ها از صبر و شکیبایی شهروندان کمال قدردانی و امتنان را داریم.

وی افزود: با ابلاغ سیاست های کلی توسعه دریامحور از سوی رهبر معظم انقلاب رسالت سنگینی بر دوش بنادر استان بوشهر گذاشته شده که بدون تردید تلاش در این عرصه رونق و اشتغالزایی بیشتر بنادر را به دنبال خواهد داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.