| کد خبر: 148543 |

نرخ سرویس مدارس در بوشهر اعلام شد

معاون مالی و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر گفت: براساس تصمیم کارگروه حمل و نقل دانش آموزی نرخ جدید سرویس مدارس در این شهرستان اعلام شد.

تین نیوز

 معاون مالی و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر گفت: براساس تصمیم کارگروه حمل و نقل دانش آموزی نرخ جدید سرویس مدارس در این شهرستان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، مرتضی روان دوست اظهار داشت: بر اساس تصمیم این کارگروه برای جابه جایی هر دانش آموز در محدوده منطقه های 1 و 2 شهرداری برای مینی‌بوس‌هایی که یک مسیر رفت و برگشت دارند 550 هزار ریال که 10 درصد نسبت به سال گذشته افزایش نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: همچنین برای جابجایی هر دانش آموز از منطقه 1 به 2 شهرداری و بالعکس برای مینی‌بوس‌هایی که یک شیفت فعالیت دارند نیز با 10 درصد افزایش 640 هزار ریال تعیین شده است.

روان دوست بیان کرد: برای جابه جایی هر دانش آموز در محدوده مناطق 1 و 2 شهرداری با خودرو ون و سواری تاکسی نیز با 10 درصد افزایش 880 هزار رالر و برای جابه جایی هر دانش آموز از محدوده منطقه 1 شهرداری به منطقه 2 و بالعکس نیز با ۸.۵ درصد افزایش یک میلیون و 150هزار رالن تعیین شده و به تصویب فرمانداری رسیده است.

وی درباره بیش از حد مجاز (چهار سرنشین) سوار کردن در هر خودرو سواری دانش آموزان افزود: پلیس راهور مامورانی برای جلوگیری از بیش از حد نصاب پرشدن سرویس‌های سواری مدرسه‌ها قرار داده است.

وی بیان کرد: امسال شرکت تاکسیرانی با پنج شرکت برای انجام سرویس مدرسه قرار داد بسته است.

وی با تاکید به اینکه مدیران مدرسه ها حق بستن قرارداد با شرکت‌هایی که مجوز لازم را ندارند نیستند گفت: به همه مدیران مدرسه ها نامه داده‌ایم که با شرکت‌های یاد شده که دارای مجوز هستند قرار داد ببندند.

وی اظهار کرد: در صورتی که خانواده ای بخواهد به صورت مستقل سرویس برای فرزند خود بگیرد باید به مدرسه اطلاع دهد و در صورت بروز هرگونه مشکلی مسئولیت آن متوجه اولیای مدرسه نیست.

روان یادآور شد: براساس تصمیم کارگروه حمل و نقل دانش آموزی شهریه مربوط به سرویس مدارس در تعطیلات نوروز امسال به صورت کامل پرداخت نمی‌شود و بر اساس تعداد روزهایی که سرویس انجام می شود باید پرداخت شود.

وی بر ضرورت نصب برچسب سرویس مدرسه روی خودروی حامل دانش آموزان تاکید کرد.

روان دوست یادآور شد: هر شرکت در مینی بوس ون موظف است یک نفر را به عنوان مراقب به کار گیرد و شرکت هزینه آن را پرداخت می کند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.