| کد خبر: 269093 |

◄ موفقیت شرکت های گروه مپنا در بیست و یکمین همایش ملی تعالی سازمانی

بیست و یکمین همایش ملی تعالی سازمانی روز سه شنبه اول اسفندماه در سالن همایش های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد و طی آن تندیس های سیمین و زرین به شرکت های گروه مپنا اهدا شد.

تین نیوز
بیست و یکمین همایش ملی تعالی سازمانی روز سه شنبه اول اسفند ماه در سالن همایش های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد و طی آن تندیس های سیمین و زرین به شرکت های گروه مپنا اهدا شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از گروه مپنا ؛ در این دوره از همایش ملی تعالی سازمانی از شرکت ها و سازمان های برتر در حوزه های مختلف تجلیل به عمل آمد. تندیس زرین ساخت و تولید سال ١۴٠٢ در سطح سازمان های بزرگ به شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو) و همچنین تندیس سیمین (بازه امتیازی 601- 650) در این بخش به شرکت گروه مپنا اختصاص یافت.

در ابتدای این مراسم که با حضور بابک احمدی، معاون وزیر صمت و رییس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، سید محمد موسوی، معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت، مسعود لطفی، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و جمعی از مدیران شرکت های برتر برگزار شد، حمیدرضا بابایی، رئیس مرکز تعالی سازمانی، گزارشی از سوابق و اهداف این همایش را ارائه داد.

در ادامه سید مسعود همایون فر، عضو کمیته داوری، روند ارزیابی های صورت گرفته در این دوره را تشریح کرد. همچنین سید محمد موسوی، با اشاره به حضور شرکت هایی که عملکرد پایداری در جایزه ملی تعالی دارند، حرکت به سمت استانداردهای بین المللی و ارتقای زیرساخت ها را برای رقابت در حوزه صادرات لازم دانست.

در ادامه معاون وزیر صمت و رییس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با تاکید بر اهمیت جوایز و ارزیابی همچنین رتبه بندی شرکت ها در حوزه های صنعتی و اقتصادی وجود حس خوب در جامعه ذی نفعان را نیز ضروری دانست و بر اهمیت ایجاد مدل هایی برای خلق ارزش پایدار تاکید کرد.

همایش ملی تعالی 1

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: مپنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.