| کد خبر: 59750 |

توقیف خودرو پی کی با ۲۱میلیون ریال خلافی در ایلام

تین نیوز | رییس پلیس راه استان ایلام از توقیف یک دستگاه خودرو پی کی با بیش از 21 میلیون ریال خلافی خبر داد.
 
سرهنگ محسن ناصری اظهار کرد: ماموران گشت پلیس راه در راه های استان یک دستگاه خودرو پی کی را به علت انجام تخلفات رانندگی متوقف کردند.

وی افزود: پس از استعلام پلاک خودرو از سیستم مشخص شد خودرو دارای بیش از 21 میلیون ریال خلافی است که ماموران این خودرو را برای سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ کردند.
رییس پلیس راه ایلام گفت: پلیس با رانندگانی که دارای رفتار پر خطر و رانندگانی که مرتکب دو تخلف همزمان حادثه ساز شوند، برخورد قاطع می کند.
 
بازنشستگان گنجینه های هر سازمانی هستند
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: بازنشستگان گنجینه های هر سازمانی هستند و تجربیات آنان می تواند در پیشبرد اهداف سازمان نقش داشته باشد.

سردار علی دولتی در مراسم تودیع و معارفه رییس کانون بازنشستگان استان ایلام گفت: کارکنان بازنشسته سرمایه های ارزشمند نیروی انتظامی هستند و برای کسب تجربیات مختلف، عمر گران بهای خود را صرف کرده اند که استفاده از اندوخته های معنوی و تجربیات این عزیزان یقینا موفقیت ناجا را به همراه دارد.

وی افزود: تجلیل از زحمات و خدمات پیشکسوتان و بازنشستگان در واقع امیدی در دل کارکنان شاغل بوده و انگیزه بیشتری برای خدمت ایجاد می شود.

سردار دولتی یادآور شد: توقع از کانون بازنشستگان توجه بهتر و بیشتر به بازنشستگان است، پس لازم است در راستای تکریم کارکنان بازنشسته و خانواده محترمشان این کانون بیش از پیش تقویت شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام بازنشستگان نیروی انتظامی را مظهر استقامت و تلاش در راه خدمت رسانی به مردم جامعه دانست و بر نقش الگوساز آنان در راه همت و تلاش مضاعف برای خدمت به مردم جامعه تاکید کرد.

در این مراسم از زحمات چند ساله سرهنگ بازنشسته علی احمدی قدردانی و سرهنگ بازنشسته منوچهر چراغی به سمت رئیس کانون بازنشستگان استان ایلام منصوب شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.