| کد خبر: 269176 |

جابه‌جایی نزدیک به ۲ میلیون تن انواع کالا در ایلام

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: یک میلیون و ۹۶۸ هزار و ۵۳۲ تن کالا در سال جاری از طریق ناوگان حمل ونقل در این استان جابه جا شده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: یک میلیون و ۹۶۸ هزار و ۵۳۲ تن کالا در سال جاری از طریق ناوگان حمل ونقل در این استان جابه جا شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، سید زاهدین چشمه خاور با بیان اینکه یک میلیون و ۹۶۸ هزار و ۵۳۲ تن کالا در سال جاری از طریق ناوگان حمل و نقل در این استان جابجا شده است، اظهار کرد: این میزان حمل کالا توسط ۱۲۱ هزار و ۸۸ سرویس (بارنامه) جابه جا شده است.

وی افزود: سیمان، گندم و انواع مصالح ساختمانی از جمله بیشترین کالاهای جابه جا شده توسط ناوگان حمل ونقل عمومی استان است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام تعداد کل ناوگان باری فعال استان ایلام را سه هزار و ۸۴۶ مورد عنوان و خاطرنشان کرد: سالانه بیش از ۹۸ درصد جابجایی کالا در داخل استان توسط بخش حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد و این بخش دارای قابلیت ها و امکانات گسترده ای در سطح کشور است.

چشمه خاور با بیان اینکه نظارت کامل بر فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی با استقرار و فعالیت ۱۲ تیم گشت نظارتی در سطح استان به طور مستمر در حال انجام است،

وی اضافه کرد: روزانه و در بازه های زمانی متفاوت، گشت های کنترلی از همکاران ستادی و شهرستانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نحوه ارائه خدمات را رصد می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: در صورت مشاهده تخلف، متخلفان به کمیسیون های رسیدگی به تخلفات سازمان راهداری معرفی و برابر ضوابط با آنها برخورد خواهد شد.

تاکید کرد: مردم می توانند از طریق شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ و یا تلفن گویای ۱۴۱ شکایات خود را جهت پیگیری به اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام منعکس کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.