| کد خبر: 261756 |

نصب ۴۳ هزار تابلو و علائم خطر در جاده های ایلام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: بیش از ۴۳ هزار تابلو و علائم اخطاری و انتظامی طی سال جاری در جاده های این استان نصب شده است.

تین نیوز

سید زاهدین چشمه خاور روز دوشنبه گفت: تابلو و علائم ایمنی با اعلام دستورات انتظامی، هشدار، پیش آگاهی و هدایت مسیر به رانندگان، نقش بسزایی در ارتقای ایمنی جاده های ارتباطی در سطح محورهای مواصلاتی استان دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، چشمه خاور از نصب ۴۳ هزار عدد تابلو و علائم اخطاری و انتظامی طی سال جاری در جاده های استان خبر داد و افزود: در راستای صرفه جویی بیشتر با کمک راهداری شهرستان ها بیش از سه هزار و ۱۵۵ عدد انواع تابلو فرسوده در استان بازسازی، رنگ آمیزی و در محورها نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام با اشاره به دیگر اقدامات این اداره کل در سطح جاده های استان، یادآور شد: در این بازه زمانی هزار و ۵۵۰ متر مربع تابلو اطلاعاتی و ۶۴۲ متر مربع نیز تعمیر تابلوها انجام شده است.

چشمه خاور اضافه کرد: در مجموع در بازه زمانی سال گذشته تا کنون بیش از ۸۰ هزار انواع تابلو های هشداری و اخطاری در جاده های استان نصب و هیچگونه سرقتی از این نوع تابلوها انجام نگرفته است.

وی گفت: سال گذشته با هدف ارتقای سطح ایمنی و کاهش حوادث جاده ای بیش از ۱۴ کیلومتر حفاظ بتنی در راه های مواصلاتی استان نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام در سال جاری، خاطرنشان کرد: اجرای عملیات ۳۱۰۰ کیلومتر خط کشی در سطح جاده های استان از دیگر اقدامات این اداره کل در مدت یاد شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.