| کد خبر: 147328 |

تقاطع غیرهمسطح ایلام ۸۷ درصد پیشرفت دارد

معاون عمرانی استانداری ایلام از پیشرفت فیزیکی ۸۷ درصد طرح احداث تقاطع غیرهمسطح ایلام خبر داد.

تین نیوز
معاون عمرانی استانداری ایلام از پیشرفت فیزیکی ۸۷ درصد طرح احداث تقاطع غیرهمسطح ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، شاپور پولادی روز دوشنبه در جریان بازدید استاندار ایلام از این طرح راهسازی اظهار داشت: با توجه به اینکه این محدوده به یکی از نقاط پرترافیک و پرحادثه به ویژه در ایام اربعین حسینی تبدیل شده بود احداث این تقاطع غیرهمسطح در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد:  با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین سرعت اجرای این پروژه افزایش یافته و تلاش خواهیم کرد قبل از اربعین زیر بار ترافیک برود.

معاون استاندار ایلام پیشرفت این پروژه را هم اکنون ۸۷ درصد ذکر کرد و یادآور شد: عملیات خاکی مسیر عبوری تقاطع غیر هم سطح ارغوان از سمت سرابله ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات خاکی این تقاطع غیر هم سطح از سمت شهر ایلام در مراحل پایانی است.

وی در خصوص قطعه دوم راهسازی ایلام به مهران گفت: این مسیر به طول ۱۹ کیلومتر از ماربره تا سه راهی جندالله قرار داشته و هم اکنون ۳۵ درصد پیشرفت دارد.

پروژه چهار بانده کردن محور ایلام-مهران در سه قطعه به طول اجرایی ۸۵ کیلومتر با عقد قرارداد با پنج پیمانکار در بخش های مختلف و با اعتباری بیش از دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال با پشیرفت فیزیکی مناسبی در دست اجرا است.

از سه راهی جندالله تا ورودی کنجانچم (۲۵ کیلومتر) عملیات اجرایی تا قبل از اربعین امسال تکمیل می شود.

مسیر ایلام-مهران در حال چهار بانده شدن است و طبق گفته مسئولان بیش از ۷۰ درصد این طرح تا اربعین سال جاری مورد استفاده قرار می گیرد.

اما یکی از مهمترین پروژه راهسازی در حوزه زیرساخت های اربعین که به عنوان محور جایگزین ایلام-مهران از آن طی سال های گذشته استفاده شده و امسال هم مسئولان قطعا در مواقع ترافیک های بسیار طولانی از آن استفاده می کنند، محور ایلام-ملکشاهی-مهران است.

 
 
 

 

منبع: خبرگزاری مهر
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.