| کد خبر: 267622 |

◄ تقدیر از خیرین راه و ترابری شهرستان لامرد

به پاس قدردانی از زحمات خیرین راه و ترابری شهرستان لامرد، لوح تقدیر ( به تعداد 16 لوح) ، توسط معاون راه های روستایی سازمان راهداری تقدیم خیرین لامرد شد.

تین نیوز

به پاس قدردانی از زحمات خیرین راه و ترابری شهرستان لامرد، لوح تقدیر ( به تعداد 16 لوح) ، توسط معاون راه های روستایی سازمان راهداری تقدیم خیرین لامرد شد.

به گزارش تین نیوز،  در جلسه انجمن خیرین راه و ترابری بیان کرد که روز دوشنبه 25/10/1402 در طبقه اول ساختمان راهبران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور واقع در خیابان دمشق برگزار شد از خدمات خیرین راه و ترابری شهرستان لامرد، با اهدای لوح، تقدیر شد.

در این جلسه  مهندس مقبلی، مهندس افشار، مهندس میرشفیع ، مهندس عبدالله نوروزی،  مهندس جوانمردی،  مهندس رودکی، مهندس پور علی، آقای امیرخانی و خانم هراتی و مهندس ذهبیون از شبکه تین نیوز و میهمان جلسه حاج آقای اسدی روحانی و پیش نماز شهرستان لامرد از خیرین منطقه لامرد و بشاگرد استان های فارس و بوشهر حضور داشتند.

در این جلسه مهندس مقبلی اقدامات انجام شده توسط خیرین لامرد زیر نظر حاج آقا اسدی را توضیح داد و گفت: موضوعات و پیشنهادهایی وجود دارد که لازم است به اتفاق آقای مهندس میرشفیع ضمن بازدید از استان هرمزگان و شهرستان لامرد و با حضور گروه خیرین منطقه جلسه ای برگزار شود. 

 آقای اسدی نماینده خیرین شهرستان لامرد نیز ضمن تشکر از دعوت ایشان به جمع انجمن خیرین راه و ترابری ابتدا از وضعیت شهرستان لامرد سخن گفت.

وی افزود: قبل از انقلاب که هیچ گونه راه ارتباطی مناسب وجود نداشته و حتی یک وجب آسفالت در لامرد دیده نمی شد.

وی تاکید کرد: پس از انقلاب خیرین نسبت به ساخت راه و همچنین خرید ماشین آلات راهسازی  اقدام کردند.

به گفته وی، خیرین از سال 1389 تا به حال ضمن بازسازی ماشین آلات راهسازی فرسوده و بعضا بلااستفاده تا امروز حدود یک هزار کیلومتر راه روستایی ساخته اند و بعضا با قیرهای اهدایی آسفالت هم انجام شده است. 

مهندس جوانمردی نیز در مورد وضعیت سال 1358 و شرایط بسیار بد لامرد و تردد بین روستاها و شهرهای آن،  توضیحاتی بیان کرد و پیشنهاد داد که فیلم مستندی براساس توضیحات حاج آقای اسدی برای اطلاع عموم ساخته شود که مفید است. 

مهندس صادق افشار عضو اصلی هیئت امنای انجمن خیرین راه و ترابری نیز ضمن تاکید بر مستند سازی کارهای انجام شده توسط خیرین شهرستان لامرد از خیرین تقدیم و تشکر نمود. 

مهندس مقبلی معاون راه های روستایی سازمان راهداری و عضو اصلی هیئت مدیره انجمن خیرین راه و ترابری نیز بیان کرد: در ماموریتی که همراه آقای وزیر راه و شهرسازی در استان چهارمحال و بختیاری بودم ضمن معرفی تشکیلات انجمن خیرین راه و ترابری و خدمات انجام شده توسط اعضای انجمن را توضیح دادم که قرار شد وقت ملاقاتی در دفتر ایشان به اتفاق هیئت مدیره انجمن برگزار شود. همچنین با آقای مهندس زهره ای معاون محترم آقای وزیر همین صحبت ها انجام و با ایشان هم قرار جلسه ای گذاشته شد. 

وی در مورد توافقنامه ای برای بهبود راه های جزیره قشم که در حال مبادله شدن است توضیحاتی را دادند. 

 میرشفیع مشاور وزیر و مدیرعامل انجمن خیرین راه و ترابری نیز عنوان کرد: در ملاقاتی که با یکی از خیرین استان گلستان داشتم در مورد ساخت راهی در شهرستان آق قلا توسط خیرین منطقه صحبت شده است. 

وی ادامه داد: در جلسه انجمن شفابخش پزشکان که اعضای آن را بسیاری از پزشکان کشور تشکیل می دهند، قرار شده برای کودکانی که از نظر شنوایی و بیانی مشکل دارند نصب حلزون داخل گوش به صورت رایگان انجام شود که تعداد افراد واجد شرایط حدود 18000 نفر تخمین زده شده این عمل هم باعث بهبود شنوایی شده و هم صحبت کردن را یاد می گیرند و از این نعمت خدایی برخوردار می شوند. 

در ادامه مهندس ذهبیون مدیر شبکه تین نیوز با توجه به شرح خدمات انجام شده توسط خیرین و اعضای محترم انجمن خیرین راه و ترابری بر اهمیت موضوع و گسترش و انتشار آن تاکید کرد. 

در پایان لوح تقدیر به تعداد (16 لوح)  برای خیرین شهرستان لامرد توسط معاون راه های روستایی سازمان راهداری تقدیم آقای اسدی از خیرین لامرد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.