| کد خبر: 269218 |

◄ تبریک دبیر انجمن صنایع ریلی به هیئت مدیره جدید انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی

دبیر و عضو هیئت مدیره انجمن صنایع ریلی ایران، برگزاری انتخابات و انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های ریلی و خدمات وابسته را با ارسال پیامی تبریک گفت.

تین نیوز

دبیر و عضو هیئت مدیره انجمن صنایع ریلی ایران، برگزاری انتخابات و انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های ریلی و خدمات وابسته را با ارسال پیامی تبریک گفت.

به گزارش تین نیوز، رحمت الله پوربابایی در این پیام خطاب به سبحان نظری نوشت: برگزاری انتخابات اخیر صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته و برگزیدن اعضای تازه هیئت مدیره آن انجمن محترم علاوه بر آنکه نشان از شایستگی تک تک منتخبین و درایت و هوشمندی رای دهندگان دارد، سنگینی بار مسئولیت خطیر پاسداشت این اعتماد را بر دوش شما عزیزان بیشتر از گذشته نمایان خواهد کرد.

شایسته است با هوشیاری از منافع صنفی فعالان زحمت کش این صنعت که بی شک هم راستا با صیانت از منافع ملی است، همچون گذشته با تدبیر و عالمانه پاسداری کنید.

بدین وسیله به شما و دیگر همکاران تبریک گفته و امید که خانواده بزرگ صنعت حمل و نقل ریلی با توانمندی بیشتر از پیش، کوشا و با اراده به اهداف خود برسد و از گزند بدخواهان در امان بماند.

نامه تبریک به سبحان نظری

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 20 4

    اتفاق خوب این دوره این بود که از یک سو بخش خصوصی در انتخابات انجمن ریلی سنگ تمام گذاشتند و نمایندگان جعلی را که از مدیریت دولتی دستور داشتند انجمن را فتح کنند، پس زدند آن هم چه پس زدنی.
    طوری شد که نفرات مد نظر دولت دقیقا رده های آخر لیست را از آن خود کردند و نمایندگان واقعی و مدافعین شجاع بخش خصوصی هم 5 کرسی اصلی و هم حتی 2 کرسی علی البدل را به خود اختصاص دادند.
    چه شکستی برای مدیر حاشیه ساز و «حاشیه زی!!!» دولتی بالاتر از این که با فرستادن یک ائتلاف برای فتح انجمن، حتی نتوانی یک کرسی علی البدل را برای خود به دست آوری؟!!

    دم انجمن های دیگر هم گرم که با پیام های تبریک خود دارند همبستگی میان تشکل های خصوصی را در برابر دشمنان سرمایه گذاری سالم خصوصی و دشمنان عقلانیت و تدبیر نشان می دهند.

  • ناشناس 0 15

    ایشون چه ربطی به ریل داره؟؟؟

    • ناشناس 13 0

      دبیر انجمن صنفی صنایع ریلی چه ربطی به ریل داره؟!!!
      حتما باید ربطشو بکنه تو چشت؟