| کد خبر: 266238 |

عضو شورا: ناوگان حمل ونقل عمومی کرج ۵۳۰ دستگاه اتوبوس کم دارد

نایب رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی کلانشهر کرج اعلام کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر پرجمعیت و میلیونی بیش از ۵۳۰ دستگاه اتوبوس کم دارد.

تین نیوز

نایب رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی کلانشهر کرج اعلام کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر پرجمعیت و میلیونی بیش از ۵۳۰ دستگاه اتوبوس کم دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، علیرضا رحیمی محمودآبادی گفت: اکنون حدود ۱۵۰ دستگاه اتوبوس فعال در کرج وجود دارد که پاسخگوی نیازهای حمل و نقل عمومی این شهر پررفت وآمد نیست.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از اتوبوس های کرج به علت فرسودگی طی سال های اخیر از مدار خدمات رسانی خارج شده است،گفت: ۹۸ دستگاه اتوبوس به علت فرسودگی طی ماه های گذشته به یک توقفگاه در جنوب این کلانشهر انتقال یافتند که باید تعیین تکلیف شوند.

وی ادامه داد: اکنون برنامه بازسازی ۵۳ دستگاه از اتوبوس های فرسوده کرج در دست اقدام است که ۱۷ دستگاه آنها توسط بخش خصوصی و مابقی در تعمیرگاه شهرداری کرج باید بازسازی شوند.

رحیمی محمودآبادی گفت: برای بازسازی ۵۳ دستگاه اتوبوس شهاب فرسوده شهر کرج تامین ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: قرار است تا پایان امسال ۸۰ دستگاه اتوبوس جدید شامل ۴۰ دستگاه برقی و ۴۰ دستگاه دیزلی به ناوگان حمل و نقل عمومی کرج اضافه شود .

رحیمی محمودآبادی افزود: همچنین با بازسازی ۵۳ دستگاه اتوبوس فرسوده بخش دیگری از کمبودها مرتفع خواهد شد اما در عین حال شهرداری باید برای به حرکت درآوردن اتوبوس های جدید و بازسازی شده اقدام به جذب راننده کند.

نایب رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: در مجموع مدیریت شهری کرج باید ظرفیت اتوبوسرانی خود را افزایش دهد و این ناوگان را روز آمد نماید.

وی با بیان اینکه کرج دارای ۲۷ خط اتوبوسرانی است،گفت: خیابان شهید بهشتی به عنوان معبر اصلی کلانشهرکرج دارای تداخل خطوط اتوبوسرانی است که نیاز به ساماندهی دارد.

نایب رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: در اجرای طرح جامع حمل و نقل شهر کرج باید از تمام ظرفیت ها برای افزایش ناوگان اتوبوسانی در سطح این شهر استفاده شود.

کلانشهر کرج با جمعیتی بیش از یک میلیون و۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارای ۱۰ منطقه شهری است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.