| کد خبر: 259359 |

پارک فناوری هوایی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام راه اندازی می شود

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور از راه اندازی پارک فناوری هوایی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام خبر داد.

تین نیوز

روح الله دهقانی در  مراسم امضای تفاهمنامه توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری در منطقه پیام با اشاره به بازدیدی که حدود سه ماه قبل از پیام داشته است، گفت: وجود زیرساخت هایی از قبیل فرودگاه و گمرک در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام که در نزدیکی تهران قرار دارد در حقیقت فرصتی بسیار باارزش است که نباید در بهره برداری از آنها تعلل کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، دهقانی با اشاره به راه اندازی منطقه ویژه نوآوری در پیام، بیان کرد: همچنین می توان نسبت به ایجاد پارک فناوری هوایی در این منطقه با حضور تعداد زیادی از شرکتهای دانش بنیان فعال در این حوزه، ایجاد زیست بومی جدید برای صنعت ICT با توجه به ارتباط پیام با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و  راه اندازی پارک ملی تجارت نوین اقدام کرد.

وی تصریح کرد: در این راستا بسیار مهم است که بتوانیم بازیگران خوبی را پیدا کنیم که علاقه مندانه پیاده سازی این طرح را دنبال کنند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که به حرمت عزاداری های ماه محرم و سوگواری شیعیان راستین در ماتم سید و سالار شهیدان کربلا، توفیق حرکتی جدی در این زمینه حاصل شود.

گفتنی است، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با امضای تفاهم نامه ای متعهد شدند در زمینه تاسیس منطقه ویژه نوآوری پیام از طریق ارتباط زیرساخت های موجود در منطقه ویژه اقتصادی با شرکتهای دانش بنیان فعال در حوزه های فناوری اطلاعات، هوافضا و هوانوردی و شهر هوشمند در اراضی منطقه پیام همکاری کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.