| کد خبر: 156788 |

مدیرکل راه و شهرسازی البرز:

افتتاح رسمی محور «نوجان» پیگیری می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی البرز با اشاره به اینکه افتتاح رسمی محور نوجان پیگیری می شود از ساخت مرتفع‌ترین تونل کشور در البرز خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی البرز با اشاره به اینکه افتتاح رسمی محور نوجان پیگیری می شود از ساخت مرتفع‌ترین تونل کشور در البرز خبر داد.

تقی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر ، بابیان اینکه محور آتشگاه - نوجان - چالوس به طول یازده کیلومتر به‌عنوان محوری کمکی برای هدایت ترافیک عبوری در زمان یک‌طرفه شدن محور کرج - چالوس در نظر گرفته‌شده که مدت‌ها پیش زیر بار ترافیکی رفته؛ در پاسخ به این سؤال که این مراسم افتتاح رسمی این محور با حضور مسئول ارشد کشوری برگزار خواهد شد، اظهار کرد: مراتب امر پیگیری می‌شود تا این مهم محقق شود .

وی بابیان اینکه این مسیر به کیلومتر 17 در محور چالوس متصل می‌شود، افزود: این محور که در شمال غرب کرج واقع‌شده بار ترافیکی شمال کرج و منطقه باغستان برای دسترسی به محور چالوس را کاهش داده است .

افتتاح رسمی محور «نوجان» پیگیری می‌شود

رضایی خاطرنشان کرد: وزارت راه پکیج کاملی از پروژه‌های راهی را برای استان البرز به سبب اهمیت این منطقه تهیه و طراحی کرده که پروژه آزادراه تهران - شمال، بزرگراه همت، کمربندی آبیک به چرم شهر، چهار خطه شدن راه آهن، افزایش ظرفیت مترو و کمربند شمالی کرج ازجمله آن محسوب می‌شود .

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز به روند اجرایی پروژه هشتگرد - طالقان اشاره کرد که با پیشرفت 70 درصدی روبه‌رو است، گفت: در حال حاضر هشت کیلومتر از این مسیر از سمت طالقان و پنج کیلومتر از سمت هشتگرد آسفالت شده است .

وی بابیان اینکه به‌احتمال‌زیاد این مسیر به‌غیراز تونل طی یک سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، تصریح کرد : تونل واقع در مسیر این پروژه بلندترین تونل کشور به لحاظ ارتفاع است .

افتتاح رسمی محور «نوجان» پیگیری می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز ادامه داد: از مجموع 100 کیلومتر راه روستایی مصوب شده در سفر هیئت دولت به استان البرز تاکنون 60 کیلومتر از این میزان روکش آسفالت شده است .

رضایی با اشاره به اینکه 50 کیلومتر از مسیر کرج - چالوس طی سال جاری روکش آسفالت شده است که مورد رضایت مردم نیز واقع بوده، اظهار کرد: مسیر اشتهارد در لاین شمال و جنوب نیز در مجموع به طول 60 کیلومتر روکش آسفالت شده است .

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.