| کد خبر: 161203 |

◄ کاهش 180 میلیاردی بودجه هوشمندسازی تهران / 40میلیارد تومان بودجه در اختیار شهردار

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از تصویب بودجه در اختیار شهردار خبر داد.

تین نیوز

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از تصویب بودجه در اختیار شهردار خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز،  زهرا نژادبهرام  اظهار کرد: شش ماموریت هزینه‌ای برای شهرداری در بودجه سال 97 تعیین شد، تنها تغییری که در بودجه سال 97 کاهش بودجه 180 میلیاردی از هوشمندسازی شهر و اختصاص آن به معاونت حمل‌ونقل و ترافیک است.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: شورای  شهر تهران مصوبه دیگری هم داشت که در آن شهرداری موظف شد تا هرگونه تهاتر املاک را پیش از هر گونه اقدامی به تصویب شورای شهر برساند.

عضور شورای شهر تهران، یادآور شد: این مصوبه با 17 رای مثبت به تصویب اعضای شورای شهر رسید که، رئیس شورای شهر از آن با عنوان «بستن دست شهردار محترم»، یاد کرد.

نژاد بهرام با اشاره به این‌که یکی دیگر از مصوبات شورای شهر تهران، دادن اجازه به شهردار تهران به منظور در اختیار گرفتن 45 میلیار تومان است، گفت: این بودجه قراراست به صلاحدید شهردار تهران هزینه شود.

وی بر این اعتقاد است که، این مصوبه علیرغم برخی نظرات موجب رانت نشده و بودجه در اختیار به مانند بودجه خارج از شمول است که در اختیار دولت نیز هست تا در مواقع نیاز برداشت از این محل صورت بگیرد.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران، خاطرنشان کرد: اختصاص این ارقام موجب حرکت رو به جلو در سیستم خواهد بود و موجب مرتفع شدن مشکلات نیز هست، اما اسناد مثبته آن باید در اختیار نهاد نظارتی قرار بگیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.