| کد خبر: 266314 |

جاده پارس‌ آباد مغان تعطیل شده است

رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: جاده پارس‌آباد مغان که در مرحله تعریض و بهسازی بوده، به حالت تعطیلی کشیده شده است.

تین نیوز

رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: جاده پارس آباد مغان که در مرحله تعریض و بهسازی بوده، به حالت تعطیلی کشیده شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، عباس جهانگیرزاده در نشست با وزیر راه و شهرسازی در اردبیل، اظهار کرد: جلسات مستمر و بازدید از پروژه ها ریالی ارزش ندارد و ما در سال جاری با تنگ نظری سازمان برنامه و بودجه و بی توجهی شرکت زیرساخت نتوانستیم اعتباری برای محور ارتباطی پارس آباد به مشگین شهر و گرمی به بیله سوار دریافت کنیم.

وی تصریح کرد: در حالی که محور گرمی به بیله سوار از راه های مواصلاتی مهم و ترانزیتی کشور است، با پیشرفت کمتر از ۱۰ درصد تعطیل شده و بیش از هفت ماه است که هیچ کار عمرانی در این مسیر انجام نمی شود.

رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل گلایه مردم شمال استان را از بلاتکلیفی جاده مرگ و عدم تأمین اعتبار برای پرداخت مطالبات پیمانکاران را یادآور شد و گفت: در حالی شمال استان چهار میلیون تن محصولات کشاورزی و باغی تولید کرده و روانه بازارهای داخلی می کند که جاده های آن بسیار نامناسب و سالانه صدها نفر در این مسیر جان خود را از دست می دهند.

جهانگیرزاده افزود: نه تنها ریالی اعتبار برای این پروژه زیربنایی و چهارخطه پارس آباد – مشگین شهر و گرمی به بیله سوار اختصاص نیافته بلکه با پیچیدگی نظام بروکراسی اداری تمام مطالبات مردم به فراموشی سپرده شده است.

رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل خاطرنشان کرد: اصلاً شایسته نیست وزارت راه و شهرسازی فعالیت های خود را در مرکز کشور و یا مراکز استان ها متمرکز کند و از شهرستان ها به ویژه مناطق مستعد غافل باشد که ما نمونه این غفلت و بی توجهی را در عدم تأمین اعتبارات به موقع شاهد هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.