| کد خبر: 257821 |

تکمیل ۴۰ کیلومتر احداث باند دوم محور اردبیل به سرچم تا پایان فصل کاری سال جاری

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل قطعات در دست احداث باند دوم محور اردبیل به سرچم مورد نیاز است.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل قطعات در دست احداث باند دوم محور اردبیل به سرچم مورد نیاز است.

به گزارش تین نیوز به نقل ازپایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از قطعات پروژه احداث باند دوم محور اردبیل به سرچم اظهار کرد : قطعه ۷ این پروژه بطول ۴۳ کیلومتر می باشد که در حدود ۶ کیلومتر از آسفالت مسیر انجام شده، پیمانکار این قطعه تا پایان تیر ماه ۴ کیلومتر دیگر از محور عملیات اجرای آسفالت را انجام و در مجموع ۱۰ کیلومتر لایه اول آسفالت تکمیل می شود.

وی به ۱۰۰ میلیارد تومان مطالبه پیمانکار در این قطعه اشاره کرد و گفت: با توجه به مطالبات پیمانکار ، کار بخوبی پیش می رود بطوریکه در برنامه کاری پیمانکار قطعه هفت ، ۲۰ کیلومتر از مسیر تا پایان فصل کاری امسال تکمیل و آماده بهره برداری می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به ۱ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان منابع جهت تکمیل این پروژه اشاره کرد و گفت: از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان امیدوارم در تامین ۴۰۰ میلیارد تومان که ۲۰۰ میلیارد تومان از ماده ۵۶ ، ۱۰۰ میلیارد تومان تهاتر نفتی و ۱۰۰ میلیارد تومان از ردیف اعتبار پروژه ، مشکلی نداشته باشیم ولی برای ۸۰۰ میلیارد تومان مابقی باید پیگیری کرده از منابع مختلف تامین تا مطالبات پیمانکاران پرداخت شود.

حیدری از تکمیل ۴۰ کیلومتر احداث باند دوم محور اردبیل به سرچم تا پایان فصل کاری امسال خبر داد و اظهار داشت : قطعه ۴ این پروژه بطول ۳۹ کیلومتر هست که کارهای اجرایی ۱۹ کیلومتر از مسیر در دست اجراست و پیمانکار علیرغم اینکه فهرست بها با وضع موجود همخوانی نداشته و قراردادش ضرر ده و مطالبات قابل توجهی نیز دارد ، متعهد شد تا پایان شهریور سالجاری ۱۳ کیلومتر از مسیر این قطعه را تکمیل تا آماده بهره برداری شود و در ادامه ۶ کیلومتر باقیمانده را نیز تا مرحله آسفالت ریزی رسانده و تحویل دهند.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد : قطعه ۳ این پروژه با فعالیت ۲ پیمانکار ، بطول ۲۵ کیلومتر با توجه به کارکرد و مطالباتی که پیمانکاران این قطعه نیز از راه و شهرسازی دارند فعال بوده و در مجموع به طول ۱۰ کیلومتر برنامه ریزی شده امسال تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی افزود : سربالایی بودالالو بطول ۴ کیلومتر در قطعه ۲ این پروژه واقعا بعنوان دغدغه ای برای استان و رانندگانی که از این مسیر استفاده می کنند کار اجرایی آن اتمام یافته و تا پایان تیرماه عملیات اجرای آسفالت نیز تکمیل ، جهت استفاده و عبور و مرور ایمن مردم عزیز آماده می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.