| کد خبر: 265814 |

◄ آزادراه شیراز اصفهان برای فصل زمستان کاملا آماده است

عبور از آزادراه شیراز اصفهان به عنوان طولانی ترین آزادراه کشور در فصل زمستان می تواند با دغدغه هایی برای رانندگان و مسافران همراه باشد اما متولیان این آزادراه در این باره توضیحات اطمینان بخشی ارائه کرده اند.

تین نیوز

عبور از آزادراه شیراز اصفهان به عنوان طولانی ترین آزادراه کشور در فصل زمستان  می تواند با دغدغه هایی برای رانندگان و مسافران همراه باشد اما متولیان این آزادراه در این باره توضیحات اطمینان بخشی ارائه کرده اند.

به گزارش تین نیوز، مدیرعامل شرکت آزادراه اصفهان شیراز در حاشیه هفتمین نمایشگاه حمل و نقل لجستیک از آمادگی این شرکت برای راهداری و تردد ایمن رانندگان در آزادراه در فصل زمستان خبر داد. 

محمدیان با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای راهداری زمستانی طولانی ترین آزادراه کشور بیان کرد: تجهیزات راهداری ویژه فصل زمستان در این آزادراه به صورت کامل، پیش بینی شده و آماده خدمت رسانی است. 

وی در توضیح تمهیدات پیش بینی شده، افزود: 8 دستگاه برف روب و نمک پاش تخصصی برای سرویس دهی در فصل سرد سال تامین شده و علاوه بر این تعداد کافی گریدر و لودر نیز برای موارد بحرانی احتمالی و بارش سنگین برف در نظر گرفته شده است.

محمدیان تصریح کرد: بنابراین ما از نظر استاندارد برف روبی آزادراه در شرایط کاملا مناسبی هستیم و می توانیم در صورت بارش برف با هر حجمی این آزادراه را در اسرع وقت برف روبی و باز نگاه داریم .

مدیرعامل شرکت احداث آزادراه اصفهان شیراز در ادامه با اشاره به تمهیدات راهداری این اتوبان توضیح داد: این شرکت، شش اکیپ گشت راهداری در طول روز را در این اتوبان به عملیات گشت زنی گمارده است که تمام مباحث راهداری توسط این اکیپ ها به شکل مطلوب پوشش داده می شود. در ساعات شبانگاهی نیز یک اکیپ کامل به صورت استند بای آماده خدمت رسانی و رفع چالش های احتمالی و برطرف کردن هر گونه مشکل در اتوبان اصفهان شیراز با مشارکت عوامل هلال احمر، اورژانس و پلیس راهور در فصل زمستان است. 

وی یادآور شد: علاوه بر این آمادگی داریم چنانچه در منطقه نیازی به خدمت رسانی در حوزه راهداری زمستانی اتوبان اصفهان شیراز وجود داشت، مشارکت و همکاری کنیم . 

وی همچنین بیان کرد: به منظور تامین حداکثری تردد ایمن از این آزادراه، سه دستگاه خودرو گشت حراستی برای این محور مهم مواصلاتی در نظر گرفته شده است. این خودروها، به صورت شبانه روزی با چراغ های گردان در اتوبان تردد می کنند و حضور آنها احساس امنیت و ایمنی را در مسافران و رانندگان ایجاد می کند. 

مدیرعامل شرکت آزادراه اصفهان شیراز در پایان خاطرنشان کرد: خودروهای مذکور، حراست از علائم، سازه ها و تاسیسات اتوبان اصفهان شیراز را به عهده دارند. ضمنا اگر خودرویی در اتوبان متوقف شود وظیفه دارند علت توقف را بررسی کنند و در صورت نیاز به کمک یا هر مورد مشکوک، به موضوع رسیدگی کنند. 

در خاتمه از ضرورت برقراری و نصب دوربین های ثبت تخلف و نظارت تصویری توسط سازمان راهداری جهت کمک به پلیس راه برای کنترل سرعت و کاهش حوادث جاده ای بعنوان اولویت یاد کرد و  اضافه نمود که شرکت احداث نیز آماده هرگونه همکاری در این خصوص می باشد . 

حجم ویدیو: 88.32M | مدت زمان ویدیو: 00:14:37 دانلود ویدیو
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.