| کد خبر: 263980 |

محور گردنه قوشچی از مسیرهای پر تصادف آذربایجان غربی است

فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی با بیان اینکه یکی از مسیرهای پر تصادف استان محور گردنه قوشچی است، اضافه کرد: در آبان ماه جاری، ۱۰ فقره تصادف در این محور رخ داده که بر اثر آن ۲۰ نفر جان خود را از دست داده انذ.

تین نیوز

فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی با اشاره به جان باختن ۳۷۱ نفر در جاده های استان براثر تصادف در سال جاری گفت: ۶۱ درصد این تعداد در سر صحنه فوت کرده اند که نشان دهنده شدت برخورد است.

به گزارش تین نیوز به نقل از  ایرنا، سرهنگ رضا پناهی مقدم روز سه شنبه در جلسه کمیسیون ایمنی حمل و نقل آذربایجان غربی افزود: جام باختگان این سوانح در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد بیشتر است.

وی ادامه داد: ۲۲۵ نفر از فوتی های تصادفات جاده ای در سال جاری مربوط به سرصحه بوده و بخشی از آن نیز به تصادفات شاخ به شاخ تعلق دارد.

فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی با بیان اینکه یکی از مسیرهای پر تصادف استان محور گردنه قوشچی است، اضافه کرد: در آبان ماه جاری، ۱۰ فقره تصادف در این محور رخ داده که بر اثر آن ۲۰ نفر جان خود را از دست داده انذ.

سرهنگ پناهی مقدم با اشاره به مقایسه آمار این ماه با آبان سال گذشته اظهار کرد: میزان تصادفات و فوتی ها در این محور نسبت به آبان سال قبل ۵۰ درصد افزایش یافته است.

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار آذربایجان غربی نیز دراین جلسه گفت: برای اجرای سریع تر طرح های راه وشهرسازی وحمل ونقل جاده ای دراستان باید پیگیری های لازم انجام شود.

یاسر رهبردین با اشاره به اصلاح برخی نقاط حادثه خیز استان ازجمله گردنه قوشچی افزود: برای بهبود ایمنی این گردنه ضروری است تا درهفته آینده نشست مدیران دستگاه های اجرایی همراه فرمانداران سلماس و ارومیه برگزار شود تا ضمن احصای مشکلات، اقدام به رفع موانع جهت بهبود آن کنیم.

به گزارش ایرنا، گردنه قوشچی یکی از جاده های مرتفع در مسیر ارومیه به شهرستان سلماس و در ۵۵ کیلومتری ارومیه است که تصادفات زیادی در آن رخ می دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.