| کد خبر: 268859 |

نوسازی ۲۰ دستگاه اتوبوس شهری فرسوده در تبریز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از بازسازی ۲۰ دستگاه اتوبوس فرسوده این شرکت با هزینه کرد بیش از ۵۰ میلیارد ریال و اضافه شدن به ناوگان خدمات رسانی خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از بازسازی ۲۰ دستگاه اتوبوس فرسوده این شرکت با هزینه کرد بیش از ۵۰ میلیارد ریال و اضافه شدن به ناوگان خدمات رسانی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمد حسین زاده در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توسعه و نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی و پیرو مصوبه شورای اسلامی شهر و حمایت های همه جانبه شهرداری کلانشهر تبریز تعداد ۲۰ دستگاه اتوبوس که در سالیان گذشته متوقف و بدون استفاده بوده اند با صرف بیش از ۵۰ میلیارد ریال به قید فوریت بازسازی و وارد شبکه حمل و نقل عمومی و خطوط کم برخوردار کلانشهر تبریز شد.

وی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی و بالا بودن قیمت خرید اتوبوس جدید و به منظور رعایت اصل بهره وری، در کنار خرید اتوبوس های نو، یکی از سیاست های اولویت دار شرکت واحد در حال حاضر با مدیریت هزینه و زمان توجه ویژه به نوسازی اتوبوس ها فرسوده است که سعی براین است تا با برنامه ریزی ها و تامین اعتبارات از محل تبصره ۱۸ این روند ادامه یابد.

 وی در خاتمه گفت: وجود کارشناسان با توان علمی و فنی بالا در حوزه معاونت فنی اتوبوسرانی تبریز، هرگونه تعمیرات اساسی و بازسازی اتوبوس ها از صفر تا صد را امکان پذیر کرده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.