| کد خبر: 268680 |

تجهیز و نوسازی ناوگان خدمات عمومی و حمل‌ونقل شهرداری تبریز

در آستانه عید بزرگ نیمه شعبان و ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) با حضور وزیر کشور، ۵۰۰ دستگاه تاکسی جدید و ۱۰ دستگاه اتوبوس در مجموع با هزینه کرد ۲۳۵ میلیارد تومان و همچنین نوسازی تجهیزات آتش نشانی رونمایی شد.

تین نیوز

در آستانه عید بزرگ نیمه شعبان و ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) با حضور وزیر کشور، ۵۰۰ دستگاه تاکسی جدید و ۱۰ دستگاه اتوبوس در مجموع با هزینه کرد ۲۳۵ میلیارد تومان و همچنین نوسازی تجهیزات آتش نشانی رونمایی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار،  احمد وحیدی وزیر کشور در آئین رونمایی از ماشین آلات جدید ناوگان حمل و نقل عمومی و تجهیزات مدیریت شهری تبریز اظهار کرد: موضوع حمل ونقل عمومی یکی از حیاتی ترین مسائل برای کلانشهرها است به طوری که تبریز در حوزه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی عملکرد قابل قبولی دارد.

وی با بیان اینکه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی تاثیر بسزایی در کاهش آلودگی هوای شهر تبریز دارد، افزود: مدیریت پسماند یکی از موضوعات حائز اهمیت در مسائل شهری است که خوشبختانه در تبریز اقدامات ارزشمندی در این حوزه به انجام می رساند.

در این مراسم از ۱۰ دستگاه اتوبوس جدید با ۷۵ میلیارد تومان هزینه با حضور وزیر کشور احمد وحیدی با همراهی مسئولین استانی و شهری، برای بهبود خدمت رسانی به ناوگان اتوبوسرانی اضافه شد.

شهرداری تبریز در حوزه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در دو سال گذشته موفق عمل کرده است به طوری که از آغاز ششمین دوره شورای اسلامی با احتساب این ۱۰ دستگاه اتوبوس جدید، ۱۵۷ دستگاه اتوبوس به ناوگان اضافه کرده است.

رونمایی از ۵۰۰ دستگاه تاکسی جدید با هزینه کرد ۱۶۰ میلیارد تومان بخش دیگری از اقدامات شهرداری در حوزه نوسازی ناوگانی تاکسیرانی محسوب می شود به طوری که از آغاز طرح نوسازی بیش از یک هزار و ۷۰۰ تاکسی تبریز در جهت کاهش آلودگی هوا و بهبود خدمت رسانی به شهروندان نوسازی شده است.

تامین تجهیرات و خرید ماشین آلات مورد نیاز آتش نشانی و حوزه خدمات شهری از جمله مواردی است که مورد توجه مدیریت شهری قرار گرفته است. در این راستا بعد ظهر امروز با حضور وزیر کشور از ۲۶ خودروی عملیاتی شده سازمان آتش نشانی به همراه ۲۰ دستگاه کامیون مجهز به کمپکت زباله سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز رونمایی شد.

خودروهای آتش نشانی رونمایی شده شامل ۲۰ دستگاه خودروی سبک پیشرو، ۴ دستگاه خودروی نیمه سنگین و ۲ دستگاه خودروی سنگین ۱۹ تنی آتش نشانی با صرف هزینه ۲۰۰ میلیارد تومان به ناوگان امدادی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز اضافه شدند.

همچنین رونمایی از ۲۰ دستگاه کامیون یوجین مجهیز به کمپکت زباله با هزینه کرد ۵۵ میلیارد تومان بخش دیگری از ماشین آلات مورد نیاز شهرداری تبریز در حوزه پسماند شهری بود که بهره برداری از این ماشین آلات موجب بهبود ارائه خدمات رسانی به شهروندان در حوزه جمع آوری پسماند می شود.

در آستانه عید بزرگ نیمه شعبان، امروز چند پروژه کلان شهری و همچنین طرح های عمرانی و خدماتی شهرداری تبریز با اعتبار سه هزار و ۷۰ میلیارد تومان با حضور احمد وحیدی وزیر کشور افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.