| کد خبر: 81959 |

معاون وزیر کشور:

کاهش تصادفات درون‌شهری یکی از اهداف ستاد هماهنگی خدمات سفر است

تین نیوز | معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور با بیان اینکه آمار تصادفات جاده‌ای درایران بسیار بالاست، گفت: یکی از اهداف ستاد هماهنگی خدمات سفر، کاهش تصادفات درون شهری است.

هوشنگ خندان‌دل در هفتمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر که به میزبانی استان البرز برگزار شد، گفت: به طور کلی هدف از برگزاری این نشست، فراهم کردن محیطی خوب ومناسب برای سفرهایی است که درایام پیش رو انجام خواهد شد.

وی افزود: شاخص‌هایی که در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر برای ایام نوروز در نظر گرفته شده است؛ معیاری مشترک را برای افرادی که نقشی بی بدیل در فراهم کردن این محیط خوب دارند ایجاد می‌کند.

به گفته خندان دل، ایجاد این معیار مدت زیادی است که به عنوان یک ماموریت اصلی در میان مسئولان به خصوص مسئولان منطقه ای مطرح است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور افزود: ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به این تلاش‌های در حال شکل‌گیری رسمیت می‌بخشد.

خندان دل در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد: ایران از جاذبه‌های زیادی برخوردار است که نیازمند شناخته شدن هستند؛ بنابراین کیفیت اطلاع رسانی در خصوص این جاذبه‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است.

این مسئول ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی هنری به منظور معرفی فرهنگ هر منطقه نیز از اولویت زیادی برخوردار است.

خندان دل به خدمات عمومی شهری به عنوان یکی از شاخص‌های درنظر گرفته شده اشاره و تصریح کرد: این شاخص نیز نقش مهمی در بهبود کیفیت خدمات رسانی به سفرهای پیش رو خواهد داشت.

معاون وزیر کشور در ادامه به اهمیت مراکز اقامتی در کشور اشاره کرد وگفت: ایجاد مراکز اقامتی سالهاست در دستور کار قرار دارد؛ باید تلاش های خود رادر این زمینه ادامه دهیم.

خندان دل به ساختار ارائه خدمات سفر اشاره و عنوان کرد: براساس مصوبه دولت، یک نظام سه سطحی برای ارائه خدمات به تصویب رسیده است که در بالاترین سطح آن ستاد مرکزی خدمات سفر قرار دارد. سطح دوم، ستاد اجرایی است که استان ها را پوشش می‌دهد و سطح سوم به ستادهای شهرستانی اختصاص دارد.

وی ادامه داد: پیشنهاد من این است که بر مبنای این مدل سه سطحی، ستادهای شهرستانی پیشنهادهای خود را به ستادهای اجرایی و ستادهای اجرایی نیزاین پیشنهادها را به ستاد مرکزی ارجاع دهند.

خندان دل در پایان گفت: امیدوارم این حرکت در کشوراستمرار داشته باشد تا تلاشگران عرصه فرهنگ شناخته شوند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.