| کد خبر: 54710 |

پروازهای مستقیم چین و عراق به کیش برقرار می شود

تین نیوز | معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از برقراری پروازهای مستقیم چین و عراق به جزیره کیش خبر داد.
 
محمد محب خدایی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: برای جذب گردشگران داخلی و خارجی باید سفر مطلوب و جالبی برای آنها تدارک ببینیم و این سفر باید از ویژگی های نوینی برخوردار باشد که در سایر نقاط کشور تا کنون تجربه نکرده باشند.
 
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به ۷۰ پرواز روزانه به جزیره کیش اظهارداشت: بزودی پروازهای چین و عراق در کنار پرواز های دوبی، ابوظبی، ترکیه و برخی دیگر از کشورها راه اندازی می شود تا گردشگران خارجی برای سفر به جزیره زیبای کیش افزایش بیشتری پیدا کنند.
 
محب خدایی افزود: از آنجایی که پرواز ترکیه  از سال گذشته از جزیره کیش به استانبول راه اندازی شده است براساس آمار موجود بیش از ۱۵ درصد از گردشگران جزیره کیش از کشورهای مختلف خارجی هستند.
 
وی بیان داشت: به گفته کارشناسان باید توجه به این نکته نیز قابل تامل وبررسی  های خاص قرار بگیرد و در زمانی که هزینه های سفر به کیش افزایش می یابد انگیزه قوی و بالا نیز برای سفر بوجود نخواهد آمد.
 
وی یادآور شد: هر چقدر هم برگزاری جشنواره های ما جذاب باشد، با وجود هزینه های بالای جذب گردشگران داخلی و خارجی سخت و دشوار می شود که امیدواریم شرایط  سفر ارزان به جزیره کیش  در آینده نزدیک فراهم شود و ما در این راه تلاش مضاعفی با تعامل و همکاری بخش خصوصی خواهیم داشت.
 
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش به پیش فروش بلیط هواپیما برای مدت زمان یکسال برای گردشگران نیز اشاره کرد و گفت: ما شرایط خاصی بوجود آوردیم که علاقمندان برای سفر به کیش با نازلترین قیمت برای هر زمان در طول چهار فصل  بتوانند بلیط خود را پیش خرید کنند که این اقدام برای نخستین بار است که درجزیره کیش اجرا می شود.
 
خدایی در ادامه تصریح کرد: برای دفاتر خدمات مسافرت هوایی  وگردشگری در جزیره کیش ضمنانت نامه های بانکی افزایش نخواهد یافت و کماکان همان مبلغ یکصد میلیون ریال است اما درصورتی که این دفاتر بند( ب) بخواهند بطور جداگانه کانترهای گردشگری در بازارها داشته  باشند طبعا ضمانت نامه ها تا مبلغ پانصد میلیون ریال افزایش خواهد یافت.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.