| کد خبر: 47248 |

اعلام ورودی سنگین در محورهای فارس / بارشها برای چند روز قطع شده است

تین نیوز | به گفته فرمانده پلیس راه شمال فارس امروز کلیه محورهای استان اعلام ورودی سنگین کرده اند و پیش بینی می شود امروز یکی از روزهای شلوغ محورهای فارس در ایام نوروز باشد.
 
پس از چند روز بارندگی مداوم هوای استان فارس از دیروز به آرامش رسیده است و برای چند روز آینده جوی آرام و به دور از باران برای آن پیش بینی می شود.
 
از سوی دیگر دیروز خودروهای ورودی به استان ۴۰ درصد افزایش داشته و از طرفی پیش بینی می شود امروز یکی از روزهای شلوغ در محورهای استان باشد.
 
فرمانده پلیس راه شمال فارس با اشاره به اینکه طی روز گذشته تصادف خاصی در جاده های استان رخ نداده است، گفت: دیروز ورودی به استان نسبت به روز قبل از آن حدود ۴۰ درصد افزایش داشته است.
 
سرهنگ کسری سیروسی افزود: امروز صبح بیشترین خروجی را به سمت اصفهان داریم که تعدادی از آن می تواند برای بازدید از تخت جمشید و پاسارگاد نیز باشد.
 
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه امروز محورهای استان اعلام ورودی سنگین کرده اند پیش بینی می کنیم امروز یکی از روزهای شلوغ باشد بنابراین لازم است مسافران احتیاط لازم را داشته و مقررات را رعایت کنند.
 
فرمانده پلیس راه شمال فارس بیان کرد: پلیس در تمام مقاطع با دوربین های ثابت و سیار آماده کنترل متخلفین است و خودروهایی که تخلفات حادثه ساز داشته باشند به مدت سه روز توقیف می شوند.
 
سرهنگ سیروسی گفت: محورهای شیراز – اصفهان، بوشهر – شیراز، و محور ورودی از لارستان به جهرم پرترددترین محورهای استان هستند.
 
مدیر کل هواشناسی فارس نیز درباره وضعیت هوای استان طی چند روز آینده گفت: طی چند روز آینده پدیده خاصی مثل بارش باران در استان وجود نخواهد داشت و فقط امکان دارد عصرها هوای بعضی نقاط  ابری باشد.
 
عبدالکریم جامع افزود: همچنین در ارتفاعات استان احتمال بارش رگبارهای پراکنده وجود دارد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.