| کد خبر: 44870 |

شرکت u - blox با خرید شرکت Lesswire، توانمندی ارائه خدمات ارتباطات خودرویی و بلوتوثصنعت خودرو را بدست می آورد

تین نیوز | شرکت u-blox به تازگی خریداری بلوتوث صنعت خودرو و محصولاتِ واحد Wi-Fi، به همراه یک گروه از مهندسان کلیدی شرکت Lesswire که از شرکت‌های تابعه گروه PRETTL می‌باشد را اعلام کرده‌است. Lesswire یک شرکت خصوصی است که واحدهای توانمند ارتباطات بی‌سیم برد کوتاهِ خودرویی را برای تأمین‌کنندگان رده اول قطعات الکترونیک خودرو در اروپا و آسیا تولید می‌کند. این خرید شامل محصولات آماده فروش، تجهیزات و گروهی از متخصصان در زمینه‌ی خودروهای مرتبط و واحدهای ارتباط پذیری بردکوتاه می‌باشد.

هربرت بلیزر معاون ریاست بخش محصولات برد کوتاه در شرکت u-blox گفته‌است: " اضافه کردن ماژول‌های خودرویی Lesswire ، شرکت u-blox را در جایگاه یک تأمین‌کننده راهبردی فناوری بی‌سیم در بازار رو به رشد برای سامانه‌های ارتباطات خودرو با خودرو (V2V) و درون-خودرویی قرار می‌دهد. علاوه بر تقاضای بسیار بالا برای ارتباطات درون-خودرو ، نسل بعدی ماشین های هوشمند، سامانه‌های ایمنی پیشرفته و جلوگیری از برخورد را خواهند داشت که به ارتباطات مطمئن و توانمند وابسته هستند.

با توجه به پیشرو بودن شرکت u-blox در زمینه الکترونیک خودرو، این خرید، یک فناوری توانمندساز کلیدی را به مجموعه دستاوردهایمان اضافه می‌کند. ما به همکاران جدید خود در برلین برای ایجاد هم‌افزایی بین شرکت هایمان خوش آمد می‌گوئیم. "

همچنین دکتر رالف میفارت مدیر عامل شرکت Lesswire گفته است: " فروش واحدهای برد کوتاه خودرویی‌مان به u-blox برای هر دو شرکت سودمند است. Lesswire به تمرکز بر روی محصولات در سطح سامانه برای ارتباطات خودرویی و ارائه راه‌حل‌های بی‌سیم صنعتی ادامه خواهد داد و در عین حال ما به شرکت u-blox به عنوان متخصص در سطح واحد به منظور دریافت اجزاء کلیدی بی‌سیم که برای ادامه رشد در این بازار به آن نیازمندیم، وابسته خواهیم بود. "

واحد عملیات شرکت Lesswire در برلین، به عنوان مرکز تولید u-blox برای واحدهای رادیویی برد کوتاه صنعت خودرو خواهد بود. همچنین برای مشتریان کنونی محصولات جاری Lesswire، ارائه خدمات پشتیبانی و توسعه بیشتر ادامه خواهد داشت.

این معامله، طبق آخرین قوانین معاملات انجام شده‌است.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.