| کد خبر: 41920 |

مدیر کل دفتر برنامه و بودجه شرکت فرودگاه ها در گفتگو با تین نیوز، تشریح کرد:

◄ جزییات تخصیص دو درصد از بهای سوخت هواپیما به شرکت فرودگاه ها

تین نیوز | مدیر کل دفتر برنامه و بودجه شرکت فرودگاه ها، گفت: بر اساس مصوبه اخیر هیئت دولت، شرکت ملی پالایش و پخش، موظف است نسبت به میزان وصولی که از شرکت های هواپیمایی دارد، دو درصد به شرکت فرودگاه ها پرداخت کند.

شهرام خلج زاده، در گفتگو با خبرنگار تین نیوز، درباره مصوبه هیئت دولت در ارتباط با تخصیص دو درصد از بهای سوخت هواپیماها به شرکت فرودگاه‌های کشور، اظهار کرد: موضوع پرداخت دو درصد از بهای فروش سوخت هواپیما‌ها به شرکت فرودگاه‌های کشور، موضوع جدیدی نیست و از سال های گذشته جزو منابع درآمدی شرکت بوده اما به دلایل مختلفی قابل وصول نبود.

وی افزود: به دلیل اینکه شرکت ملی پالایش و پخش، هیچ آماری از فروش سوخت به شرکت فرودگاه ها ارائه نمی داد، سالیانه مبلغی بابت علی الحساب دریافت می کردیم.

مدیر کل دفتر برنامه و بودجه شرکت فرودگاه ها، در ادامه توضیح داد: پس از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها و با پیگیری های زیاد قرار بر این شد كه سازمان هدفمندی یارانه ها، موظف به پرداخت دو درصد بهای سوخت تحویلی شركت ملی پالایش و پخش به شركت های هواپیمایی شود كه متاسفانه در این خصوص موفقیتی برای شركت حاصل نگردید.

خلج زاده، اظهار کرد: بر اساس مصوبه اخیر، شرکت ملی پالایش و پخش،باید نسبت به میزان وصولی که از شرکت های هواپیمایی دارد، دو درصد به شرکت فرودگاه ها پرداخت کند، این در حالی است که در گذشته شرکت ملی پالایش و پخش، باید بر اساس میزان فروش سوخت، دو درصد به شرکت فرودگاه ها پرداخت می کرد.

وی یادآور شد: اگر شرکت های هواپیمایی هزینه های مربوط به سوخت را پرداخت نکنند، در درآمدهای شرکت فرودگاه ها نیز تاثیرگذار خواهد بود، زیرا مصوبه اخیر دولت، به نسبت وصولی شرکت ملی پالایش و پخش، از شرکت های هواپیمایی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.