| کد خبر: 41882 |

آخوندی و کشاورزیان در مجلس

تین نیوز | سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: بر اساس درخواست یکی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، کمیته ای برای رسیدگی به این موضوع تشکیل و امور مربوط به این کار را پیگیری می کند.
 
منصور آرامی در تشریح دستور کار امروز کمیسیون عمران مجلس گفت: در بخش اول جلسه امروز با حضور آخوندی، وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، درخواست موسوی نژاد، نماینده دشستان برای تحقیق و تفحص از این سازمان، مطرح و رسیدگی شد.
 
نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی افزود: بر این اساس مقرر شد کمیته ای طی روزهای آینده در این باره تشکیل و این تقاضا را بررسی کند.
 
وزیر راه و شهرسازی در این جلسه، گزارش مفصلی از اقدامات انجام شده در حوزه راهداری و حمل و نقل و نیازهایی که برای نگهداری از 214 هزار کیلومتر شبکه راه های روستایی و شهری و شریان های اصلی کشور و همچنین اقدامات انجام شده برای ارتقای ایمنی راه های کشور ارائه کرد.
 
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: بر اساس این گزارش جاده های کشور نیازمند نصب بیش از دو هزار دستگاه دوربین ثبت سرعت و تخلف است.
 
آرامی ادامه داد: بر اساس اظهارات وزیر، مجموع طول راه های کشور بیش از 200 هزار کیلومتر است که نگهداری این سرمایه نیازمند صرف سرمایه زیادی است در حالی که مجموع سرمایه گذاری در این بخش کمتر از سه هزار میلیارد تومان است.
 
وی افزود: در حال حاضر تعداد دوربین های نصب شده در محورهای ارتباطی کشور 400 دستگاه است و بیش از 2 هزار و 300 دستگاه دیگر باید در محورهای ارتباطی نصب شود.
 
آرامی در ادامه از حضور عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در کمیسیون عمران مجلس خبر داد و گفت: بر این اساس سوال نمایندگان درباره علت تاخیر در ارائه لایحه سازمان مدیریت بحران مطرح شد و وزیر در این خصوص توضیحاتی ارائه کردند.
 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه وزیر کشور در زمان کسب رای اعتماد قول داده بودند برنامه هایی را اجرا کنند در این جلسه در این خصوص از وزیر سوال شد و وزیر کشور به تشریح اقدامات انجام شده در این زمینه پرداخت.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • hamshahri 0 0

    اقای کشاورزیان چیزی برای گفتن نداره چرا که اگر خاطرتون بیاد روز معارفه ایشان خودشان اعتراف کردند که از راهداری چیزی و یا تجربه ای ندارند و تنها جانیکه کمی داشت خوب میشد و همه راضی بودند کم کم به فراموشی سپرده شود و…