| کد خبر: 37107 |

مجری طرح توسعه فرودگاه امام در گفتگو با تین نیوز مطرح کرد:

◄ توجه ویژه استاندار تهران به شهر فرودگاهی امام / معرفی فرصت های سرمایه گذاری طرح توسعه در مرکز خدمات سرمایه گذاری استان تهران

تین نیوز | مجری طرح توسعه فرودگاه امام گفت: در ملاقاتی که با استاندار تهران داشتیم، مقرر شد به منظور هدایت سرمایه گذاران، پروژه های سرمایه گذاری شهر فرودگاهی امام، در سایت مرکز خدمات سرمایه گذاری استان تهران معرفی شوند.

غلامرضا شیرازیان، در گفتگو با خبرنگار تین نیوز گفت: در جلسه ای که روز شنبه 13 دی ماه، با استاندار تهران داشتیم توجه ویژه به سرمایه گذاری در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) مطرح و اهمیت جایگاه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به عنوان قطب توسعه و مکانی مناسب برای هدایت سرمایه گذاران در استان تهران مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در زمینه معرفی کلان طرح شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به سرمایه گذاران و با توجه به اهمیت این طرح به عنوان یک طرح کلان ملی که در استان تهران واقع شده، مسئله از طریق استاندار در شورای سرمایه گذاری استان تهران مطرح شد.

معرفی فرصت های سرمایه گذاری شهر فرودگاهی امام
مجری طرح توسعه فرودگاه امام، تاکید کرد: بر اساس نظر شورای سرمایه گذاری استان تهران کارگروه سرمایه گذاری استان مکلف شد تا پروژه های قابل سرمایه گذاری در شهر فرودگاهی امام خمینی را به متقاضیان از طریق جلسات حضوری و همچنین در مرکز خدمات سرمایه گذاری استان تهران به نشانی WWW.Investintehran.ir ارائه نماید.

شیرازیان ادامه داد: با این تصمیم، امید است تا توجه سرمایه گذاران خصوصی و بویژه وزارتخانه ها و ارگان های دولتی که نیاز به انجام فعالیت های منظور شده در طرح جامع شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) دارند، بتوانند از این شهر فرودگاهی به عنوان مکان مناسب استقرار فعالیت های مورد نظر و سرمایه گذاری های خود بهره برداری نمایند.

وی به بخشی از امکانات سرمایه گذاری در طرح توسعه فرودگاه امام اشاره کرد و افزود: شهرک صنعتی برای صنایع دانش بنیان و پاک، شهر سلامت برای خدمات بیمارستانی، پزشکی و واردات و صادرات دارو، منطقه نمونه گردشگری برای فعالیت های گردشگری که در منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) تعریف شده است از جمله این امکانات سرمایه گذاری است.

مجری طرح توسعه فرودگاه امام، اظهار کرد: در 14000 هکتار زمین شهر فرودگاهی که 1500 هکتار منطقه آزاد تجاری-صنعتی و 2500 هکتار منطقه ویژه اقتصادی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) فرصت های مطلوب سرمایه گذاری برای علاقه مندان در هفت پهنه هوانوردی در مساحت 3100 هکتار، بار و لجستیک در مساحت 1268، صنایع در مساحت 1339 هکتار، گردشگری با مساحت 3152 هکتار، ورزشی 188 هکتار، آموزش و تکنولوژی 1102 هکتار و تجارت و خدمات 1323 هکتار پیش بینی شده و اطلاعات آن در سایت مذکور و همچنین در سایت www.ikiair.com مربوط به شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) قابل دسترسی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.