| کد خبر: 33258 |

راهکارهای تامین هزینه‌های قطارشهری کرج بررسی شد

تین نیوز |  بیست و سومین جلسه کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج، با حضور اعضای کمیسیون و همتی مدیر عامل سازمان قطار شهری كرج برگزار شد دراین نشست لوایح شهرداری کرج مبنی بر معرفی زمین‌هایی که با بارگذاری تجاری در آن می‌توان بخشی از هزینه‌های راه‌اندازی قطار شهری را تامین کرد، مورد بررسی قرارگرفت.

موضوع کمیسیون تلفیق در بیست و سومین جلسه بررسی لایحه احداث مجتمع‌های تجاری در اراضی اختصاصی معرفی شده از سوی شهرداری در محل جاده ملارد، زمین بازار روز ماهان و زمین شهرداری سابق با هدف کسب درآمد برای راه‌اندازی خط 2 قطار شهری بوده است.

رضا شریفی، موضوع بیست و سومین جلسه کمیسیون تلفیق را رسیدگی به لایحه شهرداری مبنی بر تعیین تکلیف سه قطعه زمین برای بارگذاری تجاری در راستای تامین هزینه‌های قطار شهری ذکر کرد و گفت: بارگذاری تجاری زمین‌های معرفی و مطالعه شده ابتدا باید به تایید شورای شهر برسد و پس از طرح در کمیسیون ماده 5 به عنوان منبعی برای منابع درآمدی قطار شهری در نظر گرفته شود.

وی با معرفی سه راهکار به منظور بهره‌برداری تجاری از این اراضی از سوی شهرداری گفت: از جمله این راهکارها فروش زمین با قیمت مناسب، به مزایده گذاشتن اراضی به پیمانکاران قطار شهری و یا واگذاری آنها به صورت تهاتر به شرکت‌هایی که این سازمان به آنها بدهکار است، از دیگر پیشنهادات سرمایه گذاری بر روی این اراضی از طریق بخش خصوصی است.

این عضو شورای اسلامی شهر کرج، زمین بازار روز ماهان را به عنوان یکی از موقعیت‌های معرفی شده برای بارگذاری تجاری ذکر و عنوان کرد: اعضای کمیسیون تلفیق به مطالعه و کارشناسی مجدد در خصوص موقعیت این زمین رای مثبت دادند.شریفی افزود: زمین واقع در جاده ملارد نیز به تایید اعضای کمیسیون نرسید و زمین ساختمان سابق شهرداری نیز از دستور جلسه خارج شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.