| کد خبر: 30278 |

ضریب اشغال هواپیماهای شرکت تابان در مسیرهای داخلی به ۹۳ درصد رسیده است

تین نیوز | مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی تابان گفت: ضریب اشغال صندلی هواپیماهای این شرکت در مسیر های خارجی به 87 درصد و در مسیر های داخلی به 93 درصد رسیده است.
 
'فروغ جعفر زاده 'روزچهارشنبه در حاشیه برگزاری هفتمین نمایشگاه صنایع هوایی و هوانوردی ایران به میزبانی جزیره کیش افزود: ناوگان هوایی شرکت هواپیماهای تابان اکنون به هفت فروند رسیده که دو فروند آن ایرباس 310 است و اخیرا وارد ناوگان هوایی این شرکت شده است.
 
وی ظرفیت صندلی های هواپیمایی شرکت تابان را بیش از یک هزار و 400 صندلی اعلام کرد و گفت: سال گذشته بیش از یک میلیون 200 هزار مسافر با ناوگان تابان در مسیرهای داخلی و خارجی جابه جا شده اند.
 
جعفر زاده افزود: اکنون هواپیمایی شرکت هوایی تابان در 30 مسیر خارجی و 18 مسیر داخلی پرواز می کنند و بیشتر پروازهای این شرکت نیز توسط آژانس های مسافرتی چارتر می شوند.
 
مدیر روابط عمومی تابان با اشاره به قیمت بلیط پروازهای این شرکت با توجه به اجرای طرح متنوع سازی قیمت های هوایی افزود: این شرکت بلیط های خود را براساس نرخ های مصوبه سازمان هواپیمایی کشور عرضه می کند و همه آزانس های مسافراتی نیر باید بر اساس این قیمت ها به متقاضیان بلیط عرضه کنند.
 
وی تصریح کرد: بزودی عرضه بلیط های رزوری به صورت اینترنتی در سایت شرکت هواپیمایی تابان آغاز می شود و قیمت بلیط طبق نرخ های مصوب به متقاضیان فروخته می شود.
 
جعفر زاده افزود: هیچ آزانس مسافرتی حق ندارد قیمت بلیط پروازهای هوایی شرکت را بالاتراز نرخ مصوب بفروشد و در صورت تخلف این موضوع به سازمان هواپیمایی کشوری اعلام می شود.
 
هفتمین نمایشگاه بین المللی دو سالانه صنایع هوایی و هوانوردی ایران روز گذشته باهدف ارائه توانمندی های صنایع هوایی داخلی و خدمات هوایی کشور در مرکز همایش هایی بین المللی کیش جزیره کیش آغاز به کار کرد و تا 30 آبان ماه میزبان علاقمندان است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.