| کد خبر: 21799 |

دغدغه صندلی‌های خالی کلاله باید برای همیشه حل شود

تین نیوز |   حمایت مالی و پشتیبانی استانداری و شرکت فرودگاه‌های کشور  در راستای تامین ظرفیت‌های خالی هواپیما دغدغه‌های پروازی فرودگاه کلاله را از بین خواهد برد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی شرکت فرودگاه های کشور عبدلکریم رجبی با اشاره به اینکه فرودگاه کلاله که در حال حاضر با دغدغه پروازی مواجه است، گفت: متاسفانه این فرودگاه چند وقتی است که با مشکل عدم برقراری پرواز روبرو است به طوریکه یکی از شرکت‌های  هواپیمایی که برای مدت کوتاهی در این فرودگاه اقدام به نشست و برخاست می‌کرد به بهانه‌های مختلف به وعده‌های خود عمل نکرده و عملیات پروازی خود را به طور کامل از فرودگاه قطع نمود.

وی افزود: جلساتی که نمایندگان کلاله با استانداری مبنی بر تکمیل ظرفیت‌های خالی هواپیما داشتند همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: مذاکراتی نیز با برخی شرکت‌های هواپیمایی داشتیم که موافقت‌های اولیه را کسب کرده‌ایم.
نماینده مردم گلستان، مینو دشت و کلاله در ادامه اظهار داشت: امروز جلسه‌یی در تهران با وزیر راه‌وشهرسازی مبنی بر از سرگیری پروازهای فرودگاه کلاله خواهیم داشت که امیدوارم به نتایج مطلوبی در این زمینه برسیم.

وی گفت: در صورت برقراری پرواز در این فرودگاه، شاید در ابتدا با استقبال مردم  مواجه نشود اما به عقیده بنده حمایت مالی و پشتیبانی استانداری و شرکت فرودگاه‌های کشور در راستای تامین ظرفیت‌های خالی هواپیما زمینه را برای افزایش مسافر و پرواز در فرودگاه کلاله رقم خواهد زد

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کلالی 0 0

    اگر با هزینه گزاف فرودگاه عملیاتی شد؟ که نمی شود برای این دغدغه دو پیشنهاد دارم ۱ - صندلی های خالی را از تو هواپیما جمع کنیم ۲ - به اندازه مسافران صندلی بچینیم ۳ - یا مثل هواپیمای C۱۳۰ نیمکت بگذاریم نمایند ه محترم مینودشت و … شما که فرودگاه خوب گرگان را دارید بخدا اگر آن را تقویت کنید مقرون به صرفه تر است حالا تعلل کنید فردا نظامی ها تقاضای استقرار در فرودگاه گرگان را می دهند بعد شما برای رفتن از هران به حوزه انتخابیه باید زمینی تشریف ببرید کلاله توجیه اقتصادی ندارد بخدا قسم …